Forbes Israel Logo
מתחילים בחיפוש אחר המתנות לחג. צילום: shutterstock
מתחילים בחיפוש אחר המתנות לחג. צילום: shutterstock

פסח בפתח: כל אחד מהמוצרים החדשים שבחרנו יהווה מתנה מושלמת לחג

מזוודה חדשנית, ערכת בשמי בוטיק ייחודית, מכונת גילוח עוצמתית וסדרת טיפוח שיער לגברים - בחרנו עבורכם מגוון מוצרים חדשים ומסקרנים בהשקות מיוחדות לקראת פסח
נסיעות

Rollux, מזוודה חדשנית של המותג Fugu, תשמש אתכם בכל מנעד הטיולים שאתם מתכננים לחופשת החג או בכלל. היא משמשת כמזוודת עליה למטוס שמתאימה לטיולים קצרים או נסיעת עסקים והופכת, באופן פשוט למדי, למדוודה בגודל מקסימלי.

היא כוללת מטען USB, בעלת ארבעה גלגלים כפולים נשלפים, ידית נשיאה איכותית ונוחה, כיס ייעודי לנייד, שלושה תאים חיצוניים ושניים נסתרים, וגם אחריות לשנתיים.

מחיר: 1,199 שקל
להשיג: חנות הדגל Swagg – רחוב האומנות 12, נתניה, בחברת "האיש החשוב" ובאתר

מזוודת רולוקס שגדלה לפי כמות התכולה. צילום: יח"צ דג הזהב


בשמי הבוטיק היוקרתיים הם הטרנד החם בעולם הבישום. לשם כך, משיקים ברשת אפריל ערכת התנסות בהתאמה אישית ממגוון בשמי הבוטיק שהרשת מייבאת באופן בלעדי. כך, הרשת מאפשרת לצרכנים להגיע לאחד מ-43 סניפיה ולקבל ערכת התנסות של בשמי הבוטיק המותאמים עבורם – ללא עלות – עד ה-10 באפריל. המהלך יאפשר לצרכנים להכיר ניחוחות ייחודיים שיאפשרו להם לייצר חותמת של ניחוח ייחודי ובלעדי להם, וכל זאת בבקבוקים מיוחדים ומעוצבים בקפידה – ובגודל אידיאלי לנסיעות.

בין המותגים אותם מייבאת אפריל בבלעדיות ונכללים במארזי ההתנסות ניתן למצוא את פרפיום דה מארלי, אניטיו, BDK, בונד נאמבר 9, קסרג'וף, פנה דורה, אלכטימוס ועוד.

מארז בשמי הבוטיק של רשת אפריל. צילום: יח"צ
מארז בשמי הבוטיק של רשת אפריל. צילום: יח"צ
אופנה

שיתוף הפעולה בין מותג משקפי השמש רייבאן למותג רכבי היוקרה פרארי הביא ליצירתה של קולקציית משקפי שמש ייחודית ואופנתית המשלבת באופן מושלם בין אלגנטיות לספורטיביות.

שני המותגים האיטלקיים, שידועים בשימוש בחומרים האיכותיים ביותר, שמו על כך דגש גם בקולקציית המשקפיים, שמתאפיינת בעיצובים מודרניים. מרבית הדגמים בקולקציה עשויים מתכת בשילוב חומרי סיליקון, מסגרות עשוית סיבי קרבון ועדשות עמידות עשויות פוליקרבונט. על עדשות המשקפיים חריטת לוגו סוס המרוץ של פרארי וחריטת לוגו Ray-Ban.

טווח מחירים: 679-1,219 שקל
להשיג: חנויות משווק מורשה ריי-באן

מתוך קולקציית משקפי השמש של רייבאן ופרארי. צילום: יח"צ
מתוך קולקציית משקפי השמש של רייבאן ופרארי. צילום: יח"צ


קולקציית התיקים החדשה של FURLA משלבת תיקים בעיצובים קלאסיים ועל זמניים לצד תיקים המשקפים את הטרנדים הבולטים בקיץ הקרוב. היא מתחלקת לשלוש סדרות מרכזיות, כל אחת מהן מתאפיינת במגוון רחב של סגנונות, טקסטורות, מרקמים וצבעים.

כך למשל, סדרת FURLA PIPER מסמלת מסע בזמן וכוללת מגוון תיקים מעוצבים בשילוב הלוגו החדש של המותג, אבזם מתכת בצורת קשת. בקולקציה עיצובים חדשים בהשראת תיק הפייפר המקורי, התיק האייקוני של המותג. סדרת FURLA RIBBON מציעה תיקים בעלי קו אלגנטי ומתוחכם בסגנונות שמאפשרים מעבר מהיום ללילה עבור האישה הקלאסית והמודרנית. סדרת SLEEK מציעה תיקים מסוגננים ומתוחכמים, הכוללת גדלים וקטגוריות שונות שמלווים אותנו לאורך כל היום ולכל אירוע

להשיג: חנות הדגל של FURLA בכיכר המדינה, ויצמן 46 תל אביב

PIPER. התיק האייקוני של פורלה. צילום: יח"צ
ביוטי

מכונות התספורת החדשות של רמינגטון יאפשרו חיתוך מדוייק וביצועים חזקים. הדגם המרכזי בקולקציה, Power X6, דגם HC6000, בעל מנוע 5V עוצמתי במיוחד, לביצועים טובים פי 5 בהשוואה לדגמים קודמים, ובנוסף, עוצמת טורבו מתקדמת המתאימה את עוצמת המנוע והלהבים לסוג השיער.

המכשיר עמיד במלואו לשימוש במים וכולל מערכת להבים נשלפת מפלדה יפנית בעלת עמידות גבוהה ופונקציית השחזה עצמית, לחיתוך ודיוק מקסימלי. המכשיר אידיאלי לשימוש בשיער הראש, לזקן ולגוף, והערכה המצורפת מכילה, בין היתר, מסרק ייחודי ומדויק לעיצוב שיער וזקן. כשהוא טעון במלואו הוא מאפשר שימוש של עד 90 דקות, וכולל טעינה בחיבור USB, גם ברכב. בנוסף, למכונת הגילוח צג דיגיטלי להצגת זמן הפעולה ומצב הטעינה.

מחיר: 399 שקל
להשיג: בחנויות החשמל הנבחרות ברחבי הארץ

מכונת תספורת עוצמתית Power X6 של רמינגטון. צילום: יח"צ חו"ל


אתם בטח מכירים את Banaba Republic בזכות חנויות האופנה שפרוסות ברחבי העולם. כעת, משיק המותג, לראשונה בישראל, את סדרת הבישום Icon Collection, שכבר זכתה להצלחה עולמית.

הסדרה כוללת 14 ניחוחות שונים, לנשים וגברים, כמו למשל, CARADAMON&GARDANIA ביחוח מתוק של פרחים לבנים טריים שנחתכו הרגע והעניקו השראה לבושם, או TOBACCO&TONKA BEAN ניחוח גורמה אוריינטלי, שילוב של אגס עסיסי ושזיף מירבל. ההשראה הגיעה מהמתיקות הקרמית של הווניל תוך הדגשת חושניות כהה וממכרת של הטבק.

טווח מחירים: 299-399 שקל
להשיג: חנויות פארם פרטיות ובאתר

סדרת Icon Collection של בננה ריפבליק. צילום: יח"צ


ההיילייטר החגיגי של מותג האיפור והטיפוח היוקרתי לנקום יעצים את הזוהר הטבעי של העור ויעניק לו מראה בלתי נשכח בזכות הפורמולה הייחודית. מהדורת האספנים המוגבלת כוללת אריזה מעוצבת ומרהיבה ביופייה, מעוטרת בכוכב הנוצץ שמסמל את הכוכב שבכל אחד ואחת מאיתנו.

במרקם אבקה חדש, ההיילייטר מעניק מראה יוקרתי וזוהר לעור הפנים ללא מאמץ, ומהווה פריט חובה בתיק האיפור ובתיק הנסיעות שלכם.

מחיר: 250 שקל
להשיג: בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות הפרטיות

לנקום HIGHLIGHTER LIMITED COLLECTION היילייטר. צילום: יח"צ חו"ל


סדרת הטיפוח החדשה לגברים של La Beaute כוללת חמישה מוצרים לטיפוח השיער והזקן, בינהם שניים שהרשימו במיוחד: מכשיר גילוח מעוצב ותלת-שימושי המתאים לגילוח שיער הראש, הפנים והגוף. הוא מאפשר גילוח ודירוג שיער ברמה של 0.5, בעל סכין טיטניום אל חלד, ראשים לכל סוגי הגילוח ורמת חיתוך מדויקת.

MEN פרפיום – בושם לשיער ולזקן לגבר – עם חומצה היאלורונית, בושם מטפח עם חומצה היאלורונית 100% טהורה לגבר. מתאים לכל סוגי השיער. בעל ניחוח מחוספס ויוקרתי. ללא מלחים וללא פראבנים. אינו מכיל אלכוהול, מנטרל ריחות רעים כולל ריח של סיגריות, מונע הידבקות של ריחות רעים לשיער ולזקן, מעניק ניחוח נעים ומגן על השיער והזקן מפני נזקי השמש. הפורמולה קלילה, אוורירית, אינה שומנית, אינה מכילה אלכוהול ומתאימה לשימוש יומיומי. לאחר השימוש השיער והזקן נראים מצוין ומריחים נפלא, חברת לה בוטה עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים המיובאים מאירופה, תוך כדי הקפדה על בריאות השיער. הניחוחות הייחודיים של תרכובות הבשמים של לה בוטה מעניקים לשיער ניחוח נפלא המלווה אותך למשך כל היום.

להשיג: באתר לה בוטה

מוצרי הטיפוח לשיער ולזקן של לה-בוטה. צילום: יח"צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן