Forbes Israel Logo

קבוצת רכישה: מי הם המועמדים המובילים לרכישת הלוס אנג'לס קליפרס?

לאחר פרסום ההקלטות בהן נשמע דונלד סטארלינג, הבעלים של קבוצת הכדורסל הלוס אנג'לס קליפרס משמיע אמירות גזעניות ומכוערות, תגובתה של ליגת הכדורסל הטובה בעולם לא איחרה להגיע. קומישינר הליגה אדם סילבר כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הכריז על העונש אשר יוטל על המיליארדר היהודי – קנס של 2.5 מיליון דולר, והרחקה לכל החיים ממשחקי הליגה. סילבר הצהיר כי "יעשה כל שביכולתו" כדי למנוע ממקרים כאלו לחזור – ומאנשים המשמיעים אמרות כאלו מלקחת חלק פעיל בליגה. אך האם ביכולתו לחייב את סטרלינג למכור את הקבוצה? כלל לא בטוח.

סטרלינג רכש את הקבוצה בשנת 1981 עבור 12 מיליון דולר. בשנים האחרונות הוא סירב לאי אילו הצעות לרכוש את הקבוצה עבור סכומים של כמה מאות מיליוני דולרים, וכעת ההערכות מדברות על סכום שיא של מעל מיליארד דולר אשר יידרש לשלם הבעלים הבא, אם אכן יצליחו לחייב את סטרלינג למכור את הקבוצה.

האוהדים מוחים כנגד סטרלינג | צילום: רויטרס

מדובר בנושא רגיש ובעייתי למדי, אשר כולל שורה ארוכה של עניינים משפטיים סבוכים, סוגיות מס וכו'. אנשי המחלקה המשפטית של ה-NBA מתחילים לפשפש בכל הספרים האפשריים בכדי להבין כיצד יוכלו לחייב את סטרלינג להיפרד מהקבוצה – שכן נראה כי סטרלינג עצמו לא מתכוון לוותר על המועדון בקלות.

אך למרות סוגיות אלו, בארה"ב החלו כבר להעלות שמות שונים של מיליארדרים ודמויות ציבוריות אשר הוזכרו כמועמדים רציניים לרכישת הקבוצה. חלקם כבר הספיקו להתראיין ולהצהיר בפומבי על כוונתם לרכוש את המועדון מידיו של סטרלינג. אז מי הם המועמדים הרציניים ביותר אשר הוזכרו עד כה, ומהיכן יש להם את סכומי העתק הנדרשים לביצוע העסקה?

 

כל הצילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.