Forbes Israel Logo

קלאסיקה מחשמלת: דגמיה האייקוניים של רולס רויס הפכו לחשמליים

Lunaz היא חברת רכב בריטית המתמחה בחשמול כלי רכב קלאסיים. כעת היא מציגה שלוש מהדורות חשמליות של דגמיה השמרניים של רולס רויס

רולס רויס נחשב למותג מעונב ושמרני למדי, אבל בזכות שותפות עם חברת הרכב הבריטית Lunaz היא מציגה כעת גרסה חשמלית של כמה מדגמיה האייקוניים.

Lunaz, שהוקמה ב-2018 בידי דיוויד לורנץ מתמחה בחשמול של כלי רכב קלאסיים. היא החלה עם דגמי ווינטג' של יגואר XK120, בנטלי קונטיננטל וכעת מציגה שתי מכוניות רולס רויס חשמליות – פנטום V דגם  1961 (שמחירה ההתחלתי עומד על 657 אלף דולר) ודגם וינטג' של סילבר קלאודס (מחיר התחלתי: 450 אלף דולר).

המהדורות החשמליות של רולס רויס (שיש בהן 30 פריטים בלבד) כוללות שלושה דגמים: לימוזינת ארבע דלתות, קופה שתי דלתות, וקופה עם גג נפתח. הכוח לפנטום V מגיע מבטרייה של 120 קילווואט-שעה של Lunaz, שמבטיחה טווח נסיעה של 480 קילומטר. פנים הרכב מגיע עם שפע של פינוקי יוקרה, כולל מערכת בידור, בר מותאם אישית ושטיחים מצמר אלפקות.

רכב, רולס רויס, חשמלי. צילום: Lunaz

"אנו משלבים את הטכנולוגיות החדישות בלי להתפשר על האסתטיקה העיצובית הקלאסית. כל מכונית קלאסית חשמלית מבית לונאז נהנית מהיגוי כוח, בלמים ומתלים משודרגים, מיזוג אוויר וטכנולוגיית המידע העדכנית ביותר, כולל Apple Car Play", אומר ג'ון הילטון, המנכ"ל והמנהל הטכני של החברה.

"בנינו את לונאז בכדי להפיץ את מורשת המכוניות היפות בעולם. אנחנו יודעים שאין עסקה טובה יותר מאשר אסתטיקה נצחית המונעת על ידי מנוע הכוח של העתיד", אומר לורנץ. "הגיע הזמן לרולס רויס חשמלית… אנחנו עונים על הצורך במיזוג של עיצוב קלאסי עם שימושיות, מהימנות וקיימות בהנעה חשמלית".

צילום התמונה הראשית: Lunaz

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן