Forbes Israel Logo

קצה הקרחון: טיולי הקרוז היוקרתיים ביותר בעולם

"אנשים משתמשים במילה יוקרה יותר מדי", טוענת מרי ג'יין טולי, מנכ"לית חברת קרוז פרופשיונלס, המתמחה בשיוטי יוקרה. לטענתה, "יוקרה אמיתי היא כשאין צפיפות, כשלא מחכים למצוא כיסא פנוי על המזח. יוקרה היא שירות יוצא מן הכלל שמתמקד בכל הפרטים הקטנים".

השנה נוספו לצי ספינות היוקרה האמריקאי 13 כלי שיט חדשים. כתוצאה מכך, נוספו עוד אפשרויות חדשות לחופשת שיט יוקרתית. חוויות השיט החדשות מציעות שירות אישי ברמה גבוה, טיולי חוף מרהיבים, מעדני גורמה מיוחדים וכל שאר הפינוקים שתצפו למצוא במלון יוקרתי מהשורה הראשונה. הנה רשימה של ההצעות החדשות לחופשת שייט יוקרתית שתוכלו למצוא היום:

שירות אישי שמקפיד על הפרטים הקטנים | צילום: רויטרס

סילברסי: החברה מחזיקה שש ספינות יוקרה, אשר כל אחת מהן מציעה סוויטות מפנקות עם נוף ימי, מצעי כותנה מצרית על המיטות ומשרת אישי צמוד לכל לקוח שיחפוץ בכך. הספינות הן קטנות יחסית ומאפשרות עגינה ברוב החופים ברחבי העולם. בין היעדים אליהם ניתן לשוט עם החברה – המזרח התיכון, אפריקה וערי החוף האירופאיות.

הטיול המומלץ ביותר: שיוט בן 115 ימים שיצא לדרך בתחילת 2013 ויכלול את הונג קונג, ברבדוס וכתריסר יעדים נוספים. השיוט ייצא מלוס אנג'לס ויסתיים בפורט לודרדייל.
מחיר: כ-50 אלף דולר לאדם.

קריסטל קרוזס: הצוות בספינות היוקרה של קריסטל קרוזס מוכן לענות על כל בקשותיהם של הנוסעים ולספק את כל העדופותיהן האישיות. השירות הסטנדרטי של החברה כולל השכמה וכיבוי אורות מותאם אישית, פרחים טריים בכל חדר וחלוקי רחצה רכים ונוחים לכל נוסע. בשתי ספינות היוקרה של החברה תמצאו אינספור תוכניות העשרה, כמו: לימוד שפות, שיעורי גולף וסמינרים בנושאים מגוונים.

הטיול המומלץ ביותר: 98 ימים באוקיינוס השקט, במסגרתם תוכלו לחוות תרבויות שונות, לבקר במוקדי תיירות חמים ובשמורות טבע מרהיבות. הטיול מתחיל באוקלנד, ניו זילנד ועובר דרך סידני, באלי, הונג קונג ואלסקה. התחנה הסופית היא לוס אנג'לס. השיוט ייצא לדרך ב-29 בינואר 2013 ויסתיים ב-6 במאי.
מחיר: 33,135 דולר לאדם. 

סיבורן: בכל אחת משש הספינות של החברה יש בין 104 ל-225 סוויטות. בכל אחת מהן תוכלו להנות ממיני בר מלא במשקאות וחטיפים בהתאם לבקשה אישית שתמלאו לפני עלייתכם על הספינה. בנוסף לשירותים על הספינה החברה מציעה גם טיולים יבשתיים חווייתיים הכוללים רכיבה על פילים בתאילנד, הליכה בין ההריסות בפומפיי, ורכיבה על סוסים בפטגוניה. 

הטיול המומלץ ביותר: 32 ימים ברחבי יבשת אסיה. במהלך הטיול תגיעו ליעדים שבדרך כלל לא כלולים בשיוטים רגילים. השיוט מתחיל בהונג קונג ועובר דרך סינגפור, מומבאיי ודובאי. בין ה-4 למרץ ל-5 במאי 2013 תוכלו להנות מכל האתרים השווים ביותר ביבשת.
המחיר: 11,116 דולר לאדם. 

שיוטי שבעת הימים של ריג'נט: בשלוש הספינות של החברה תוכלו להנות ממתקני ספא מבית רנצ' ספא, מרפסות פרטיות בכל חדר ומבחר של מסעדות גורמה. בסוויטות היוקרה של החברה תוכלו להנות גם משירותי אינטרנט חינם לשעה, הנחות בקניית משקאות אלכוהוליים והעדפה במעמד הזמנת מקום לארוחת הערב. מי שיישן בסוויטות הפנטהאוז יוכל להנות גם ממשרת אישי ואייפד בחדר. 

הטיול המומלץ ביותר: מסע מקיף של האוקיינוס האטלנטי. במסגרת השיוט תוכלו להנות ממסע מברצלונה לריו דה ז'נרו שנמשך 18 לילות ועובר דרך אפריקה, עד שהוא עוגן בנמל של העיר רסיף, בברזיל. השיוט ייצא לדרך ב-20 בנובמבר ויסתיים ב-8 בדצמבר 2013.
המחיר: החל מ-8,299 דולר לאדם.

צילומים: ingimage/ASAP 
  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.