Forbes Israel Logo

קרסו מוטורס: הרווח הנקי גדל בכ-142% לכ-41.1 מיליון שקל

הרווח הנקי של קרסו מוטורס, יבואנית רכבי רנו, ניסאן ואינפיניטי, גדל ברבעון גדל בכ-142% לכ-41.1 מיליון שקל – כך עולה מפרסום הדוחות הכספיים של החברה.

ההכנסות ברבעון גדלו בכ-16% לכ-750 מיליון שקל, וההכנסות במחצית הראשונה של השנה גדלו בכ-3.7% לכ-1.41 מיליארד שקל. נתח השוק של הקבוצה ברבעון השני צמח ל-10.3% בזכות גידול במכירות מותג "רנו", הודות לכניסתם של דגמים חדשים לשוק הישראלי.

מבחינת מגזרי הפעילות, גדלו הכנסותיה של הקבוצה במגזר מכירת כלי רכב חדשים – פעילות הליבה של הקבוצה – בכ-33%, והסתכמו בכ-490 מיליון שקל, לעומת כ-368 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה הסתכם בתום הרבעון השני בכ-870 מיליון שקל, ומהווה כ-34% מהמאזן המאוחד וכ-50% מהמאזן ברמת הסולו.

מנכ"ל קרסו מוטורס, איציק וייץ | צילום: יח"צ

"תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה של 2013 משקפות את הצמיחה החדה בנתח השוק והיקף המכירות של רכבים חדשים, בעיקר בשוק הפרטי", אמר איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס. "זאת תוך דגש על רכבי דיזל ועל הצלחת המהלך של פרסונליזציה עבור הצרכן שביצענו כפיילוט עם רכבי ניסאן "מיקרה".

"במקביל לצמיחה בפעילות, הצלחנו לשמור על רמה יציבה של הוצאות תפעול, נושא שהיה אחד מגורמי המפתח לגידול ברווחי הקבוצה", הוסיף וייץ. "אתמול השלמנו את העסקה עם נתיב אקספרס באמצעותה תיכנס הקבוצה לתחום פעילות חדש בשוק התחבורה הציבורית. אנו רואים בתחום זה מנוע צמיחה משמעותי ובעל פוטנציאל רב לשנים הקרובות, ובמקביל ממשיכים לפעול לאיתור מנועי צמיחה נוספים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.