Forbes Israel Logo

רואים תוצאות: 5 מוצרים שתרצו להוסיף אל שגרת הטיפוח היומית

מוצרי הביוטי האלה, לפנים, לשיער ולגוף, יהפכו את שגרת הטיפוח שלכם ליותר נעימה, אבל בעיקר ליותר יעילה. את כולם ניתן לרכוש אונליין

קרם הפרופסי 2, שפותח במשך שנים על ידי חוה זינגבוים באוניברסיטת בר אילן, הוא היחידי בעולם, לדברי המותג, שמצליח להחדיר את החומצה ההיאלורונית שבו לתוך התאים הפנימיים של העור ובכך מסייע להתחדשותם. ורק ההבטחה הזאת הביאה אותנו לשקול לצרף אותו אל שגרת הטיפוח.

הפורמולה משלבת טכנולוגיה שאפשרה למזער מולקולות של חומצה היאלורונית אשר שומרת על תכונות המזעור גם בתוך הקרם עצמו, ובאמצעותה הצליחו זינגבוים וקבוצת המדענים מאוניברסיטת בר אילן לייצר לראשונה פורמולה המחדירה חומצה היאלורונית אל תוך שכבות העור העמוקות, באמצעות קרם וללא צורך בהזרקות – וזה ייחודו של הקרם.

מעבר לטכנולוגיה החדשנית ולבשורה, הקרם העניק לעור לחות אינטנסיבית, זוהר ומראה מוצק יותר. אריזת המשאבה שומרת על סטריליות ומאפשרת להוציא כמות מדודה בכל שימוש, והניחוח עדין ונעים.

מחיר: 575 שקל, 50 מ״ל 
להשיג: אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים ובאתר

קרם פרופסי 2 של חוה זינגבוים. אנטי-אייג׳ינג גלובלי. צילום: יח״צ
קרם פרופסי 2 של חוה זינגבוים. אנטי-אייג׳ינג גלובלי. צילום: יח״צ

משבר הקורונה, שהביא לסגירתן של מספרות ולביקוש גובר לטיפולי שיער מקצועיים בבית, סייע למותג השיער שוורצקופף פרופשיונל להזדרז ולהשיק אתר אונליין המציע את מגוון המוצרים והאביזרים של המותג בהנחות ייחודיות של 20%-60%. תמצאו בו גם מארזים של סדרות טיפוח לשיער, כמו למשל, מארז מסדרת FiberClinix לשיער פגום הזקוק לשיקום אינטנסיבי שכולל שמפו, מסיכה ובוסטר מסדרת BC Fibre Clinix שמציעה טכנולוגיית שיקום שיער בלעדית למותג.

שימוש קבוע במוצרי הסדרה מבטיח טיפול ייחודי לחיזוק, שיקום יסודי של סיבי השיער ומראה בריא. 

הניחוח של המוצרים נפלא, השמפו מגיע באריזת משאבה איכותית ונוחה לשימוש, והנסיינית, אליה נשלחו הבוסטר והמסכה, ציינה כי הם עשו לשיער רק טוב: ריככו, העלימו את סימני היובש ומזג האוויר והעניקו זוהר.

מחיר: 299 שקל
להשיג: באתר שוורצקופף 

מארז פייבר קליניקס של שוורצקופף. משלוח חינם בקניה מעל 299 שקל. צילום: עמית זאנטקרן
אזור הצוואר לא נשכח

וישי, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי שידוע, בין היתר, בזכות המים הטרמליים שמוצריו מכילים, מצרף לסדרת נאובדיול קרם טיפוח ייעודי למיצוק הצוואר וקווי המתאר של הפנים, Phytosculpt.

הפורמולה הותאמה במיוחד לטיפול באזור הצוואר המאופיין בעור דק יותר, חשוף לנזקי הסביבה ועם פחות שרירים התומכים בו. תוסיפו לזה את סימני הזמן והגיל ותראו איך הוא הופך למוצר קבוע בשגרת הטיפוח שלכם. 

הקרם יוצא מהשפורפרת במרקם סמיך שעם המריחה הופך קליל יותר, נספג במהירות (ובכך מאפשר שימוש גם בבוקר) ומותיר את העור רווי לחות, מתוח ונעים למגע. 

מחיר: 209 שקל; להשיג: בבתי מרקחת פרטיים, בסופר פארם אונליין ובאתרי המכר השונים

קרם צוואר ופיסול הפנים של Vichy. צילום: יח״צ חו״ל
קרם צוואר ופיסול קווי מתאר הפנים של Vichy. צילום: יח״צ חו״ל





השלב הראשון בשגרת הטיפוח, ביום או בלילה, הוא ניקוי יסודי אך עדין של עור הפנים. בין אם נתחיל בהסרת איפור או ליכלוך באמצעות מי פנים, שמן ניקוי או מים מיסלריים, מומלץ לאחר מכן לשטוף את הפנים ביסודיות עם סבון שמותאם לסוג העור ולצרכיו. 

לבעלי עור שמן ומעורב השיקו לאחרונה בדוקטור עור את Oily Or, אל סבון לניקוי עור מעורב עד שמן.

הפורמולה מצליחה לטהר את הנקבוביות מבלי לייבש את העור או לגרות אותו ומתאימה גם לטיפול בפגמי עור ולהסרת סבום עודף.

מחיר: 79.90 שקל
להשיג: רשתות הפארם ובאתר 

אל סבון לניקוי הפנים Oily Or של דוקטור עור. צילום: יח״צ
אל סבון לניקוי הפנים Oily Or של דוקטור עור. צילום: יח״צ
זוהר ברגע

ברוח התקופה, אבל גם לקראת חזרתה של עונת הנסיעות, משיק מותג הטיפוח קליניק מארז הכולל 3 מוצרי טיפוח: מויסטר סרג׳ קרם לחות לפנים ל-72 שעות 15 מ״ל; מויסטר סרג׳ תרסיס לחות לרענון הפנים 30 מ”ל, וצ’אבי סטיק להארה 3.6 גרם.

ייחודיותו של המארז גלומה בעיקר בכך שהוא מכיל מוצרים המתאימים לכל סוגי העור, ליום או ללילה, שיספקו לחות אינטנסיבית וזוהר עדין לעור, ומכאן שמו – sos kit new job glow getter.

מארז Sos kit new job glow getter של קליניק. צילום: יח״צ קליניק
מארז Sos kit new job glow getter של קליניק. צילום: יח״צ קליניק

קרם הלחות Moisture Serge 72 Hour Auto-Replenishig Hydrator, מספק לחות ומזין את העור, נספג במהירות הודות למרקם הג׳ל הקליל ואינו מותיר את העור בתחושה כבדה או שומנית. הוא מתאים לשימוש גם מתחת למייקאפ או כמסכת 5 דקות לבוסט של לחות וזוהר. הפורמולה מכילה, בין היתר, אלוורה וחומצה היאלורונית. את ספריי הרענון מצאנו שימושי לרענון הפנים במהלך היום, או אחרי ובמהלך אימון ספורט.


מחיר: 99 שקל
להשיג: באתר קליניק 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.