חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

רוצים להתפטר אבל לא יודעים איך לומר לבוס? אפליקציה חדשה תעשה עבורכם את העבודה

אחרי אפליקציית הפרידות  BreakupText המציעה שירות פרידות מהיר מבן או בת הזוג תמורת 99 סנט בלבד, מגיעה הגרסה המקבילה של עולם העסקים.

חושבים על התפטרות? Quit Your Job תחסוך מכם את הסיטואציה המלחיצה והבלתי נעימה של לעמוד מול הבוס ולהכריז על עזיבה. במקום זאת היא תשלח הודעת טקסט פשוטה שתסביר את הצעד שלכם.

למרות שאפליקציית האייפון החדשה, אמורה להיות הומוריסטית, היוצרים שלה מקווים שאנשים יאמצו את השיטה והיא תהפוך למקובלת יותר ויותר.

"למרות כל ההתקדמות הטכנולוגית, אנחנו עדיין מתפטרים מהעבודה בדיוק כפי שעשינו זאת לפני מאות שנים, אומר אלכס דוזט, מנכ"ל TheLadders (הסולמות), חברת כוח אדם ניו יורקית שעומדת מאחורי האפליקציה. "יש המון מתח סביב הודעת ההתפטרות, אז אנחנו משתמשים בטכנולוגיה כדי להקל על אנשים ברגע הזה והופכים את ההפרדות מהבוס לפשוטה".


 להתפטר בלי להוציא מילה מהפה | מקור: מתוך האפליקציה

"ההחלטה לעזוב את העבודה תמיד קורית כחלק מההחלטות של תחילת השנה. אנשים חושבים שהם לא מרוצים ורוצים להמשיך הלאה". האפליקציה מאפשרת למשתמש לבחור מבין שלושה הסברים אפשריים להתפטרות: "מצאתי עבודה חדשה", "אני רוצה להתעשר", ו"נמאס לי מעולם התאגידים".

Quit Your Job קיבלה למעשה השראה מאפליקציה אחרת – BreakupText, שמאפשרת להיפרד מבן או בת הזוג באמצעות הודעת טקסט שמנסח השירות ובעלות של 99 סנט.
לאחר שתשלחו את הודעת ההתפטרות, תוכלו להשתמש באפליקציה אחרת של אותה החברה על מנת לחפש את מקום העבודה הבא שלכם.

"האפליקציה היא ניסוי, כדי לראות האם אנשים באמת יתייחסו אליה ברצינות. אם אלפי אנשים אלפי אנשים יורידו את האפליקציה ורק אחד ישתמש בה בסופו של דבר, זה מעניין כי זה משנה דפוסי התנהגות", מסכם דוזט.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן