Forbes Israel Logo

שנה אחרי הרכישה: בלווטניק רוצה למחוק את כלל תעשיות מהבורסה

כלל תעשיות הודיעה היום כי קיבלה הצעה מחברת Access Industries, המחזיקה כיום בכ-49.90% מהון המניות של החברה, לניהול משא ומתן לעסקת מיזוג משולש הופכי, לפיה תמוזג החברה לתוך תאגיד ייעודי בשליטה מלאה של המציעה.

במסגרת זו, תירכשנה מלוא מניות הציבור בחברה, בתמורה של 15.8 שקל למניה של החברה, כפוף להתאמות מקובלות. הצעת המציעה כפופה להתקשרות בהסכם מיזוג מחייב תוך 60 יום ממועד מסירת ההצעה ולקבלת אישורי צדדים שלישיים, ככל הנדרש.

בעל השליטה בכלל תעשיות, לן בלווטניק | צילום: יח"צ

המציעה ציינה בהודעתה כי המחיר המוצע למניה במסגרת העסקה המוצעת נקבע בהתבסס על מגעים עם גופים מוסדיים המחזיקים במניות החברה. המחיר המוצע למניה תואם למחיר (מתואם דיבידנד) בו רכשה Access ב-5 ביולי 2012 את מלוא החזקותיה בחברה.

המחיר המוצע למניה במסגרת העסקה המוצעת משקף פרמיה של כ-24% ביחס למחיר הסגירה של המניה בבורסה ביום שקדם לקבלת ההצעה, וכן פרמיה של כ-10.8%, של כ- %13 ושל כ-23.5% ביחס למחיר המניה הממוצע של החברה בבורסה בחודש, חצי שנה ושנה שקדמו ליום קבלת ההצעה, בהתאמה.

כי אם וככל שההצעה תתקבל והעסקה המוצעת תושלם, תהפוך החברה לחברה פרטית, אך כל עוד סדרות אגרות החוב אשר הונפקו על ידי החברה תוחזקנה בידי הציבור, תיוותר החברה חברת איגרות חוב ותאגיד מדווח.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן