Forbes Israel Logo

שרון גל: "התנהל נגדי מסע ארסי שכל כולו נועד להשמיץ אותי"

אחרי כחודש של שתיקה, שרון גל מגיב לפרסומים על החשדות נגדו. בסטטוס ארוך שכתב בפייסבוק התייחס גל להתנהלות בכירי ערוץ 10 וליחס אליו זכה מהרגע שהתפטר מעבודתו כמגיש התוכנית "לילה כלכלי". 

לדברי גל, "עד כה ניסיתי לשמור על איפוק – ובעיקר על כבודו של מקום העבודה שהיה לי לבית במשך 11 שנים, שם יזמתי ובניתי עם חבריי המוכשרים את לילה כלכלי. אבל, כידוע לכם, המקום לא אותו מקום, ההנהלה הבכירה כבר לא אותה הנהלה, וכנראה שגם ערכי המוסר של אלה המרעילים נגדי". 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לטענת גל, "חשוב לי לכתוב באופן מפורט. מאז שהודעתי לערוץ 10 על החלטתי לסיים את עבודתי במסגרת לילה כלכלי והתוכנית "שישי", מתנהל נגדי מסע ארסי שכל כולו נועד להשמיץ אותי, ולהכפיש את שמי". 

עם זאת, גל מדגיש כי אינו מעוניין להשמיץ את ערוץ 10 ואת הנהלתו. "אני אוהב את ערוץ 10, את האנשים המופלאים שעובדים שם – מפיקות ומפיקים, במאים ובימאיות, כתבים, עורכים, עובדי הקונטרול והאולפן – כולם. ולמרות האיפוק שגזרתי על עצמי, נוכח חיצי הרעל שהופנו ומופנים כלפיי על בסיס יומיומי בדרכים כאילו מתוחכמות, לא רק שהצד השני לא מרפה, הוא אפילו מסלים את המצב, באותן שיטות נלוזות, שאתם, הציבור הרחב, לא ממש חשוף אליהן. תאמינו לי, הנחשים של הקרייה, אם יש כאלה כפי שאמר רמטכ"ל פורש בזמנו, הם חתולים חביבים לעומת מה שנתקלתי בו בימים האחרונים".

שרון גל | צילום: יח"צ

גל הכחיש את החשדות נגדו בעניין הטרדות מיניות ואמר: "חיי הפרטיים הם ענייני – ורק ענייני. להגיד לכם שמדי פעם לא השתובבתי? זה לא יהיה נכון. אבל מעולם לא פגעתי באישה או איש, מעולם לא הטרדתי חלילה. והנה, יום אחד, אחרי 17 שנות קריירה, בלי ששמעתם עליי שום דבר מסעיר בתחום המשמעתי, אתם נחשפים למסכת שמועות, הכפשות וציטוטים שקריים, שנאמרו השד יודע על ידי מי".

"ובכל זאת אני מאמין שהאמת חזקה מהכול. אני באמת מאמין בזה. היו נסיונות לסיכולים ממוקדים כלפי אנשים אחרים ממניעים שונים. לא חשבתי שאצטרף לרשימה הזאת, אבל הנה אני כאן. אתם שואלים אותי אם נתראה בקרוב בפלטפורמה אחרת? האמת, בנסיבות האלה אני לא בטוח. כי מי שחיבל הצליח להדביק כתם". 

גל התייחס בסטטוס גם לכתבה שצפויה להתפרסם בעניינו בסוף השבוע בעיתון ידיעות אחרונות. בכתבה לדבריו לא משקפת את השני צדדיו של הסיפור. "שוב לי שתדעו, שהציטוטים שתקראו בידיעות אחרונות ביום שישי הקרוב, אותם ציטוטים אנונימיים, מצוצים מן האצבע. הזהרתי את הכתב וגם את עורך העיתון. רוב מה שנטען כלפיי, גיליתי בפעם הראשונה (כן, הראשונה!) ברגע שנשלחה אליי בקשת התגובה. הם לא טרחו לדבר עם האנשים שעבדו איתי הכי קרוב. תיקון: הם דיברו אחד שאמר להם שהכול עלילה, אבל זה לא תאם לתזה, אז ניתקו איתו את השיחה בתוך דקה או משהו כזה. והם גם לא טרחו לדבר עם האנשים שליוו אותי לאורך השנים".

עוד אמר גל: "בחרתי לא להתראיין לידיעות אחרונות, על אף פניות חוזרות ונישנות מצידם. אתם יודעים למה? כי מי שרץ לטהר את שמו בעיתון, כנראה אשם במשהו".

בנוסף חזר גל ואמר כי הסיבה להתפטרותו היא אי הסכמה על תנאי העסקתו. "כתבתי למנכ"ל הערוץ מכתב, שמסביר שבגלל שאין לנו הסכם חדש, והאחרון פג לפני חצי שנה, אני מבקש לסיים את עבודתי בחברה, אבל מוכן להמשיך לעבוד עד שיימצא מחליף. הוא ענה כעבור כשעתיים, שהוא מקבל את בקשתי. ואחרי זה היו בקשות ממני לא לפרסם את זה, כדי שנשב וננסה לבדוק מה אפשר לעשות. ואולי הרדימו אותי והכינו לי את הפיגוע שלא ציפיתי לו. והפיגוע הגיע, בתדרוך כתבים על "בדיקה" שנעשתה בענייני. בלי פרטים. עם פתח ענק לשמועות, מחול שדים, השמצות ומה לא".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן