Forbes Israel Logo

שרות למחייתן: ביונסה הרוויחה השנה 105 מיליון דולר

בחודש פברואר האחרון, זמן קצר אחרי שקטפה אדל את פרס הגראמי לאלבום השנה, היא שברה אותו לשניים, במטרה לחלוק אותו עם ביונסה. אחר כך התברר, שהפסל נשבר בטעות לזמרת הבריטית, אך לביונסה לא הייתה סיבה אמיתית להרגיש אכזבה, כי היא זכתה בתואר נחשק בהרבה – האישה המרוויחה ביותר השנה במוזיקה, עם הכנסות שעומדות על 105 מיליון דולר (לפני מס).

סיבוב ההופעות העולמי של ביונסה מהווה חלק אינטגרלי מהכנסותיה של הזמרת המרוויחה ביותר. מאותו סבב היא הרוויחה לא פחות מרבע מיליארד דולר. לאחר סבב ההופעות הרווחי היא לקחה הפסקה והביאה תאומים לעולם ביחד עם בעלה, המפיק ג'יי-זי.

שלושת המקומות הראשונים: סוויפט, אדל וביונסה | צילום: shutterstock

את המקום השני תפסה אדל עם רווחים בסך 69 מיליון דולר. "המוזיקה של אדל נוגעת באנשים בכל הגילאים בכל רחבי העולם. יש לה קול חזק, ואינטרפרטציות ווקאליות מרגשות", מספרת הזמרת והכותבת סקיילר גריי. "לא משנה איזה ז'אנר של מוזיקה כל אחד רגיל לשמוע, קשה למצוא מישהו שלא מעריך את מה שהיא עושה".

שתי הנשים המובילות – שאף חולקות את פרס הגראמי השבור – הרוויחו עשרות מיליוני דולרים יותר משאר המדורגים ברשימה.

טיילור סוויפט הרוויחה השנה 44 מיליון דולר, מה שמציב אותה במקום השלישי. אחרי שנסגר הדירוג התגלה כי האלבום שהוציאה השנה – Reputation – הוא האלבום הנמכר ביותר ב-2017, מה שכנראה יקפיץ את הכנסותיה בדירוג של שנה הבאה.

במקום הרביעי נמצאת סלין דיון, עם הכנסות העומדות על 42 מיליון דולר, בעיקר הודות לעובדה שהיא חזרה להופיע בלאס וגאס, לאחר שלקחה הפסקה בעקבות מותו של בעלה בינואר 2016. ג'ניפר לופז סוגרת את החמישייה, עם הכנסות בסך 38 מיליון דולר, שהרוויחה בעיקר מתוכנית חדשה בה היא משתתפת שנקראת World of Dance, בו היא עובדת כמפיקה וגם כשופטת.

שאר המדורגות ברשימה מוכיחות כי גיל הוא באמת רק מספר: דולי פרטון בת ה-71 מדורגת שישית, עם הכנסות העומדות על 37 מיליון דולר, כאשר כל הופעה מכניסה לה משכורת של שש ספרות; ברברה סטרייסנד מדורגת עשירית (30 מיליון דולר), וממשיכה להחזיק בתואר פרפורמרית מדהימה גם בגיל 75. מכירת הכרטיסים ל-14 הופעות של סטרייסנד הכניסו סכום לא קטן בכלל בשווי של 46 מיליון דולר.

אמנם נמצאות ברשימה זמרות שהרוויחו עשרות מיליוני דולר, אבל מדובר במספר ספרות שלא הבטיח את כניסתן של אחרות שהרוויחו גם הן סכומים קרובים. בין הזמרות שפספסו את הכניסה לדירוג השנה נמצאות מדונה, ליידי גאגא, סלינה גמוז ואריאנה גרנדה.

למרות שאת הרשימה מובילות השנה הנשים, עדיין יש ברשימה יותר גברים. זמרות כמו המדורגת התשיעית – קייטי פרי – שהרוויחה מילונים רק מעסקות עם רשתות כמו Clair's ו-H&M, עושות כל שביכולתן כדי לשנות את זה ולהביא לרוב נשי. "אני גאה במעמד שלי כמנכ"לית שמנהלת את החברה שלה", סיפרה פרי לפורבס. "אני יזמית, אני לא צריכה להתבייש בזה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.