Forbes Israel Logo

שר הבטיחות: צפו בסרטון החדש של "אייר ניו-זילנד" בהשתתפות כוכבי סרטי שר הטבעות

חברת התעופה הלאומית של ניו זילנד, שמה לה כבר לפני מספר שנים יעד מפתיע: להצליח להפוך את סרטוני הבטיחות אשר מוקרנים בתחילת כל טיסה למהנים, יצירתיים ומסקרנים. בקיצור – כל מה שהכרנו על אותם סרטי בטיחות, רק להפך.

בשנים האחרונות השקיעה החברה לא מעט כסף בכדי להפיק סרטים שיגרמו לקהל הנוסעים להביט במסך למשך מספר דקות, ולא להמשיך ולעלעל בעיתון שהביאו מהדיוטי פרי. בעבר, החברה כבר הפיקה סרטון מיוחד בהשראת סדרת סרטי "שר הטבעות", אשר צולמו בניו זילנד, ולאחרונה הפיקה סרט נוסף – הפעם בשיתוף דוגמניות המגזין "ספורטס אילוסטרייטד", אשר עלה לכותרות בשל אופיו הפרובוקטיבי, לאחר שנוסעים התלוננו וטענו כי מדובר בסרט אשר משפיל נשים.

לפני מספר ימים חשפה החברה את הסרטון החדש שלה. הפעם לא תמצאו בו שמץ של פרובוקטיביות. מדובר בסרטון קצר ומופק להפליא, בהשתתפות כוכב סדרת סרטי "שר הטבעות" (אשר צולמה כולה במדינה) אלייז'ה ווד, כמו גם במאי הסדרה פיטר ג'קסון.

בסרטון גויסו דמויות שונות מסדרת הספרים האהובה בכדי להציג באור מחויך את אותם משפטים שגורים אשר כל הנוסעים כבר משננים בעל פה: כשההנחיה כיצד חבוש את מסכת החמצן לילדך מגיעה מפיו של עורק ענק, באמת שאין שום סיבה להסיט את העיניים מהמסך.

מה עוד בסרטון? הקוסם האגדי גנדלף מסביר כיצד יש להתנהג בעת נחיתת חירום, פלוגת עורקים ממחישה כיצד ניתן למצוא את פתחי החירום, ואפילו הסבר מיוחד מדוע אסור לעשן מקטרות במהלך הטיסה. סרטוני הבטיחות, כך נראה, מעולם לא היו מהנים כל כך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.