Forbes Israel Logo

שתי רקטות נפלו באזור אילת: אין נפגעים, המרחב האווירי נסגר

שני פיצוצים נשמעו הבוקר באזור העיר אילת. מדיווחים ראשוניים נראה כי מדובר בנפילת שני טילי גראד, אך טרם ברור היכן בדיוק נפלו הרקטות.

ממשטרת מרחב אילת נמסר כי בעיר נשמעו אזעקה ומספר פיצוצים, על פי עדויות אזרחים. כוחות משטרת אילת, צה"ל ומד"א עורכים סריקות באזור, אך בשלב הזה לא נמצאה זירה.

יגאל יוסיפוב מחיפה, שבילה בעיר, סיפר לגל"צ: "לפני כמה דקות היו שני פיצוצים. הפיצוץ הראשון לא כל כך חזק ואחרי כמה דקות היתה אזעקה שניה ורצנו לחדר המדרגות". יש לציין כי בתחילת החודש הוצבה מערכת כיפת ברזל באילת מחשש לנפילות באזור. למרות זאת, במשטרה מזכירים לתושבים להישמע להוראות פיקוד העורף ולהיכנס למרחבים המוגנים במקרה של אזעקה.


צילום: רויטרס

"היו שתי נפילות על העיר באזורים פתוחים", אמר לגל"צ ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי. "לא ידוע לנו על נפגעים. כל ילדינו בבתי הספר נמצאים באזורים המוגנים. אני מקווה שתם ונשלם הסיפור הזה".

המרחב האווירי בעיר נסגר. "המגמה שלנו היא להחזיר את החיים למסלולם", אמר יצחק הלוי. "שמענו סירנות, נבחן אם זה היה לפני או אחרי הנפילות. עברנו את יום העצמאות עם המוני עם ישראל ובסופ"ש יהיו פה הרבה מאוד כנסים, ואני מקווה לראות עוד הרבה אנשים מגיעים".

לידיעה המקורית באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.