Forbes Israel Logo

תביעת ענק נגד סאבווי: הסנדוויץ' בפרסומת ארוך יותר ב-2.5 ס"מ

על חודו של אינץ': לקוחות מושבעים (לשעבר) של רשת המזון סאבווי הגישו תביעה ייצוגית בסך עשרות מיליוני דולרים נגד החברה, בטענה שהכריכים שהיא מוכרת קצרים יותר ממה שמובטח בפרסומות. התובעים טוענים שהחברה הרוויחה מיליוני דולרים באמצעות חיסכון הבצק.

בקמפיינים של סאבווי בארה"ב, וגם בשלטי החברה, היא מתגאה בכריך באורך רגל (כ-30.4 ס"מ, או 12 אינץ'), אולם התובעים גילו כי אורכו של כריך הרגל הוא למעשה 11 אינץ' בלבד (כ-27.9 ס"מ). לפי החישוב שלהם, האינץ' החסר שווה ל-142.5 מיליון דולר שנכנסו לכיס החברה באופן לא חוקי. בניו יורק פוסט הוסיפו כי עורך הדין של התובעים מעריך ש-25% מהכנסות סאבווי מגיעות ממכירת הכריכים הללו, בסך כולל של 2.85 מיליארד דולר בשנה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


30 ס"מ? מייסד סאבווי פרד דה-לוקה | צילום: רויטרס

אחד התובעים, סוחר המכוניות המשומשות ג'ייסון לסלי, בן 32 מניו ג'רזי, טוען כי אכל כ-50 כריכי כדורי בשר לשנה מאז שהיה בן 18. "בכל הפרסומות הם אמרו שזה באורך רגל, אני מרגיש כמו אדיוט", הוא אמר לניו יורק פוסט. 

בחברה דחו את טענות התובעים. לטענתם, כל כריך "רגל" עשוי מכמות זהה של בצק. עם זאת, לישה שונה, צורה שונה של המאפים ואופן התפיחה השונה שלנו בתנורים ברחבי ארה"ב מביאים להבדלים באורך הכריכים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.