Forbes Israel Logo

תוך 3 ימים: הכנסות של מיליארד דולר ל-GTA 5

שובר שיאים: Take2 Interactive, מפתחת המשחק GTA 5 הכריזה היום (א') כי על פי הערכות פנימיות, מכירות המשחק במשך שלושת הימים הראשונים מאז הפצתו הניבו הכנסות של לא פחות ממיליארד דולרים בחנויות הקמעונאיות. על פי החברה, מדובר במשחק שחצה את מחסום המיליארד דולרים בזמן כל כך קצר ובמשחק הנמכר בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של בריטניה, עם מכירות של יותר ממיליון וחצי יחידות והכנסות של 65 מיליון פאונד ביום הראשון להצבתו על המדפים בבריטניה בלבד.

GTA 5, אשר משתמשים רבים בעולם חיכו לו בכיליון עיניים הגיע למדפי החנויות ונחטף כמו לחמניות טריות, אך על פי מספר אנליסטים זוהי רק ההתחלה, כאשר הוא צפוי לפרסם בסוף החודש נתוני מכירות מרשימים במיוחד של 14 מיליון עותקים ברחבי העולם. האנליסטים חוזים כי בסך הכל יימכרו כ-24 מיליון יחידות של המשחק, שייצרו לבעלי הזיכיון הכנסות נאות של יותר מ-1.4 מיליארד דולרים, על פי תמחור של 60 דולרים לעותק.


צילום: מתוך ויקיפדיה

ההמתנה לגירסאת PC בשיאה

ומה בנוגע לגירסאת PC? ובכן, שני מקורות מחזיקים בשני תאריכים שונים שככל הנראה אחד מהם יהיה מועד שחרור המשחק למחשבים האישיים. על פי Gameseek, תאריך השקת גירסאת ה-PC יהיה ה-22 בנובמבר, בעוד על פי Zavvi המשחק יגיע למשתמשי המחשבים האישיים רק שבועיים לאחר מכן, ב-6 בדצמבר. מדובר ב-2 תאריכים שיכולים להיות לגיטימיים למדי, והשוני יכול לנבוע מהשוני במיקומים של החנויות הללו, כאשר על פי הערכות מוקדמות המשחק בגירסאת ה-PC יגיע למדפי החנויות בארצות הברית לפני בריטניה – בניגוד לגירסאות ה-Xbox360 וה-Playstation 3.

המשחק שהחזיק ברקורד המכירות המהירות ביותר היה הלהיט הענק Call Of Duty : Black Ops אשר חצה את מחסום המיליארד דולרים תוך פרק זמן מרשים בהחלט של 15 ימים, אך נראה כי GTA 5 השאיר לו אבק וחתך את השיא הזה תוך שלושה ימי מכירות בלבד. הנתונים הללו צפויים לקבל זריקת עידוד נוספת יחד עם השקת גירסאת ה-PC של המשחק, שכן נכון לעכשיו הוא זמין אך ורק לקונסולות המשחקים Xbox360 ו-Playstation 3.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.