Forbes Israel Logo

תקנות חירום: דברים שאסור לעשות בלונדון בזמן האולימפיאדה

הרבה חדשות טובות יוצאות מלונדון בימים האחרונים מן הסתם, וגם הרבה רעש מצד גוש הכתבים הציניים שעט על העיר, ומחפש ברוב ציניות את אותם דברים שאינם מתיישבים עם הרוח האולימפית. הם כבר הספיקו לסכם את הצרות והמכשולים העומדים בפני המבקרים. הרי הם לפניכם – 9 דברים שהמבקרים באולימפיאדה לא יכולים לעשות:

1. לחלוק קישור אינטרנט: השימוש בנקודות-חיבור אישיות בתוך כל אחד מהאולמות אסור בהחלט. כל הגיקים יודעים שלסמארטפונים החדשים יש אפליקציות של נקודות חיבור אישיות, אך הם מתבקשים בנימוס שלא להפעיל את הפיצ'ר הנ"ל.

2. למכור תמונה של גמר ריצת ה-100 מ': כל מי שקנה כרטיס הסכים שלא לפרסם אונליין תמונות, וידאו או הקלטות מתוך האיצטדיון האולימפי, למעט ל"מטרות אישיות או ביתיות". ככלות הכל, זכויות הפרסום למשחקים נמכרו תמורת סכומי עתק. למרבה המזל, סיר קית' מילס מהוועדה המארגנת הודיע כי הם ישתמשו ב"גישה של היגיון בריא" לצורך האכיפה, אבל אם אתם מתכננים להעלות את החומרים ליוטיוב, אל תצפו שהם יישארו שם לאורך זמן.

3. לנגן בחמת חלילים: לצד עצמים נוספים המחוללים רעשים, כמו הוובוזלה הזכורה לרעה מן המונדיאל בדרום אפריקה, משרוקיות וכלי נגינה דוגמת תופים ומקושים – כולם אסורים בקרב קהל המשחקים האולימפיים.

4. להגיד משהו מזלזל בזמן שאתם מחוברים לאתר הרשמי: היישר מתוך תנאי השימוש באתר האולימפי מגיע הציטוט הזה – 

"אין להשתמש בכל קישור לאתר כשיטת יצירה לקשר בלתי מורשה בין ארגון, עסק, סחורות או שירותים לבין משחקי לונדון 2012, ויש להתחייב כי כל קישור כזה לא יתאר אותנו או כל ארגון רשמי אחר של משחקי לונדון 2012 (או הפעולות, השירותים והמוצרים שלנו או שלהם) בדרך שקרית, מטעה, מבזה או כל אופן שעלול לעורר התנגדות".

5. לשלם עבור משהו במאסטרקארד: זה עולם של ויזה (או מזומן) בלבד על הקרקע האולימפית!

6. להניף את דגל הדיו: למעשה, רשמית מותר להניף רק דגל של מדינה המשתתפת במשחקים. יוצאי דופן מיוחדים הוחלו על דגלי סקוטלנד, ווילס ואנגליה (הארצות המרכיבות את בריטניה), אבל איזורים אחרים לא זכו לחסד הנ"ל. כך שכל מי שמקווה להניף את דגל בית"ר יכול כבר להתחיל לגלגל אותו ולהכניס חזרה לתיק.

7. לערוך פיקניק גדול לארוחת צהרים: אי אפשר לקחת כמויות "עודפות" של מזון, וההגדרה המדויקת של "עודף" נותרה פתוחה לפרשנותם של אנשי הביטחון באולמות. אז אין מה לקחת סלסילת פיקניק – אבל למה שלא תנסו משהו אצל נותני החסות הרשמית האלה ששכחנו את שמם? אה, כן, מקדונלד'ס.

8. לקנות צ'יפסים למיניהם: אם כבר מדברים על מקדונלד'ס, הם הצליחו להשיג איסור כמעט בינלאומי על כל מפיץ שמוכר את החטיפים הפופולריים לפעול בשטח. אפשר לקבל צ'יפס אם אוכלים אותו עם דג במנת ה"פיש אנד צ'יפס" האנגלית המסורתית, באבל כל הזדמנות אחרת בה יתחשק לכם לזלול תפו"א בשמן עמוק – תצטרכו לפנות אל הטוגנים של ענקית ההמבורגרים.

9. להפוך את כל העסק לניתוח סטטסיטי שנראה קצת כמו הסרט "מאניבול". פשוט כי אי אפשר, זו האולימפיאדה, לא הליגה הארצית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.