Forbes Israel Logo

“50% מהצרכנים סבורים שמצבם בשנה האחרונה הורע”

מחצית מהצרכנים בישראל סבורים כי מצבם בשנה האחרונה הורע, כך עולה מסקר מיוחד שערכה ההסתדרות לרגל יום הצרכן הבינלאומי. על פי ממצאי הסקר, כ-58% מהנשאלים סבורים שלבעלי העסקים בישראל אין תרבות עסקית הוגנת כלפי הצרכנים. כמו כן כ-72% מהנשאלים סבורים שהציבור אינו מודע לרוב זכויותיו הצרכניות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על פי הסקר שנערך על ידי רשות ההסתדרות לצרכנות נראה כי כ-43% מהנשאלים סבורים שהחקיקה בנושאי הצרכנות מגינה טוב יותר על בעלי העסקים לעומת 26% בלבד שסבורים שחקיקה בנושאי הצרכנות מגינה טוב יותר על הצרכנים. כמו כן, כ-72% מהנשאלים אינם סומכים על הרשויות הממשלתיות שיגנו על זכויותיהם הצרכניות.

צילום: אהוד כהנים

מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות, עו"ד ירון לוינסון אמר היום בעקבות ממצאי הסקר: "יש מקום רב להגברת ההגנה על הצרכן הישראלי הן בהמשך קידום חקיקה צרכנית, הן בהגברת האכיפה והן בהעלאת המודעות הצרכנית לזכויות הצרכנים".

הרשות הודיעה כי לרגל יום הצרכן הבינאלומי היא תפעיל קו מיוחד בשעות 13:00-10:00 במספר הטלפון 1-700-700-331 במסגרתו יוכל הציבור לפנות לעורכי דין עם שאלות בנושאי צרכנות שונים. בנוסף השיקה הרשות מדריך המפרט את זכויות הצרכנים בארץ. המדריך זמין באתר ההסתדרות וניתן יהיה לאסוף אותו בסניפי ההסתדרות ברחבי הארץ. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן