חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

המסחר נסגר בעליות שערים על רקע פרסומי דו"חות הבנקים

המסחר בבורסה בת"א נסגר בעליות שערים על רקע פרסום דו"חות הבנקים לסיכום הרבעון השלישי. מדד ת"א 25 התחזק ב-0.4%, מדד" ת"א 100 הוסיף לערכו 0.2%, מדד הבנקים, אשר היה היום במוקד תשומת הלב, ננעל בירידה של 0.1%. מדד התקשורת התחזק היום ב-1%. מנגד, מדד הנדל"ן איבד היום 0.5% מערכו, ומדד הנפט והגז איבד 0.9% מערכו. מדד הטכנולוגיה נחלש ב-0.3%.

הבוקר, כאמור, פרסמו הבנקים המובילים את הדו"חות הכספיים לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2013. בנק הפועלים, אשר דיווח על רווח נקי של 653 מיליון שקל ברבעון (4.5% פחות מהתקופה המקבילה אשתקד) הוסיף היום 0.3% לערכו. הבנק הבינלאומי, אשר דיווח על רווח נקי של 144 מיליון שקלים (10.5% פחות מבשנה שעברה) נחלש ואיבד 1.7% מערכו. בנק דיסקונט, אשר דיווח על עלייה של כ-25% ברווח הנקי, התחזק ב-1.6%.

צילום: אהוד כהנים

מניית חברת חברת קמטק, אשר אתמול הוסיפה 18% לערכה בגל עליות מרשים, שינתהכיוון ואיבדה היום 11% מערכה. מניית חברת אסם עלתה היום ב-8%, לאחר שאתמול הודיע נשיא החברה לבורסה כי הוא מוכר את אחזקותיו בחברה לחברת נסטלה. בזן איבדה היום 5% מערכה, לאחר שסכנת הערת עסק חי התגלתה לאחר העיכוב בפרסום הדו"חות של בנק לאומי. גם מניית בריינסווי רשמה היום ירידה של כ-7%, זאת בעקבות דיווח החברה אתמול בערב כי בניגוד להערכותיה כי תתקין 100 מערכות Deep TMS עוד השנה, הותקנו עד כה 50 מערכות בלבד.

"הדולר-שקל ממשיך להחליק מטה, זה היום השלישי ברציפות, וכבר נסחר מתחת ל-3.54. גם בעולם הדולר נחלש, על רקע הסנטימנט החיובי בשוק ההון והירידה בתשואות על אג"ח של ממשלת ארה"ב", אומרים הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "הירידה של הדולר-שקל מתחת ל-3.54 עשויה להאיץ את הירידה מטה אל עבר 3.52 ו-3.50. אם אכן נראה סחף שלילי בשער החליפין שוב לעבר רמות השפל, בנק ישראל יידרש להתערב".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן