יותר קונים אמריקנים מאי פעם מיהרו בבלאק פריידיי האחרון אל המכשירי הניידים שלהם, במקום פיזית אל החנויות, והוציאו יחד סכום שיא של 1.2 מיליארד דולר דרך הטלפונים והטאבלטים שלהם, ו-3.4 מיליארד דולר בסך הכל. אולי אין הדבר מפתיע כשהדור הנוכחי, המטורף על המובייל, הופך לדור הדומיננטי בשוק הקונים.
יום הרווקים הסיני מוכר יותר מהבלאק פריידי והסייבר מאנדיי, יחד. הרבה יותר | Forbes
אבל יתכן שלבלאק פריידיי ולסייבר מאנדיי יש תחרות על כספי הקמעונאים הנחשקים שלהם. יום הרווקים – יום הקניות המקוונות הגדול ביותר בסין – הגיע סוף סוף אל ארצות הברית לאחרונה והוא צובר תאוצה. מוקדם יותר החודש, הודיעה ענקית המסחר האלקטרוני הסינית עליבאבא כי מכירותיה ביום הרווקים הגיעו לגובה של 17.8 מיליארד דולר, עלייה בהשוואה לשנה שעברה, אז הכניס היום 14.3 מיליארד דולר.
הקמעונאים האמריקאים מקווים לנתח מהקסם הזה של ה-11 בנובמבר. "סכום הקמעוניאים האמריקאים שמצטרפים מדי שנה למבצעי יום הרווקים הולך וגדל", אומרת ג'ניפר וונג, מייסדת משותפת של אתר ההמלצות על קניות ברשת Dealmoon. "עכשיו רובם כבר שמעו עליו, וזה אחד החגים הגדולים ביותר שהם צריכים להתכונן אליהם".
הקמעונאים האמריקאים זוממים על ההון שטמון ביום הרווקים הסיניים | צילום: Fotolia
כך שבשנה הבאה יתכן שהאמריקאים יעמדו בתור לקופות של חנויות הכלבו מוקדם יותר מאי פעם.
|