חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo
"קיבלנו תגובות כל כך מדהימות מהלקוחות שלנו, וזה מה שהכי מספק" ג'ניפר אניסטון | צילום: LolaVie
"קיבלנו תגובות כל כך מדהימות מהלקוחות שלנו, וזה מה שהכי מספק" ג'ניפר אניסטון | צילום: LolaVie

חברת אמת: ג'ניפר אניסטון מדברת על החיים, הקריירה ומותג הטיפוח לשיער: LolaVie

הכוכבת שהתפרסמה בזכות הסדרה "חברים", והפכה את התספורת של דמותה רייצ'ל לסמל של שנות ה-90, השיקה ליין למוצרי טיפוח לשיער המכיל מוצרים נקיים על בסיס צמחי. "לא רציתי פשוט לשים את השם שלי על מוצר קיים" אומרת אניסטון. "רציתי ליצור פלטפורמה שבה נספק מוצרים טבעיים שגם יעשו את העבודה"

בלתי אפשרי להזכיר המילים "סלבריטי" ו"שיער" באותו המשפט, מבלי לחשוב על ג'ניפר אניסטון. למי עוד הייתה כזאת תסרוקת אייקונית על המסך הקטן? הכוונה היא, כמובן, לתספורת "הרייצ'ל" משנות ה-90, שהתפרסמה בזכות דמותה של רייצ'ל גרין בגילומה של אניסטון בסיטקום הפופולרי לנצח "חברים". כיום, השחקנית והיזמית המובילה ממשיכה לקדם שיער איכותי ומושקע, שכן היא חוגגת שנה אחת לקו הטיפוח המתרחב שלה LolaVie.

מה שהתחיל עם הצגתם של כמה מוצרי שיער בודדים של LolaVie לציבור לראשונה ב-8 בספטמבר 2021, אניסטון, לצד המייסדים השותפים שלה ג'ואל רונקין ואיימי סאקס, השיקו לאחרונה גם שמן לשיער, שמפו ומרכך והם רק בתחילת הדרך.

"קיבלנו תגובות כל כך מדהימות מהלקוחות שלנו, וזה מה שהכי מספק", אומרת אניסטון. "זכינו בשמונה פרסי יופי והיו לנו מספר ביקורות של חמישה כוכבים וזה פשוט מרגיש שהעבודה שהשקענו במוצר הזה, כל המוצרים האלה, השתלמה. יש לנו הרבה צרכנים חוזרים שממשיכים לקנות. יש לי חברות שרוצות שהבקבוקים שלנו יהיו גדולים יותר כי הם מסיימות אותם כל כך מהר – כי הן משתמשות בהם על השיער שלהן והשיער של הילדים שלהן. קיבלנו תגובות מדהימות וזה היה שווה כל רגע".

סאקס, המייסדת השותפה והנשיאה של LolaVie, ממשיכה ואומרת, "כמו שג'ן אמרה, הביקורות, המשוב מהלקוחות היו כל כך חיוביים. ובאמת לקחנו את הזמן שלנו עם הפיתוח. לא רק השקנו 12 או 15 מוצרים ביום אחד. לקחנו המון זמן עם כל מוצר ודאגנו שלא נמהר. אז, אני חושבת שהיינו ממש מרוצים מהתגובה של הלקוחות ומתעשיית היופי בכלל. לקבל שמונה פרסי יופי עם שלושה מוצרים בלבד זה די מדהים".

כדי לחגוג כראוי את יום השנה הראשון שלהם, LolaVie הוציאו זה עתה שמפו ומרכך משקמים, בעקבות דרישה קולנית מהלקוחות שלהם.

"השמפו והמרכך היו הבקשות שחזרו על עצמן הכי הרבה בשנה האחרונה." אניסטון אומרת ,"מתי הם יוצאים? מתי הם יוצאים? אז זה לקח את הזמן שזה לקח, אבל הגענו לזה וזה אחד השמפואים והמרככים האהובים עלי. אולי אני קצת מוטה, אבל מה אני יכולה להגיד?"

בהשקפה על ההשפעה העצומה של תסרוקותיה השונות של אניסטון על החברה שלנו לאורך השנים והאהבה שהיא מקבלת מתומכיה הנאמנים, שאלנו את אניסטון בת ה-50 מדוע שיער וטיפוח ממשיכים להיות כל כך מרכזיים בחייה.

"אני חושבת שהשיער שלנו הוא חלק גדול מהביטוי העצמי שלנו – של איך שאנחנו מרגישים. יש לך יום שיער טוב ויש לך יום שיער רע, אז היה לי מאוד חשוב ליצור טיפוח שיער איכותי ושיהיו לנו מוצרים בעלי יתרונות רבים. תמיד הייתי מערבבת קרמים, סרומים ושמנים שונים. הייתי מערבבת את כל המוצרים השונים שהיו לי כדי להגיע לתוצאות שרציתי. אז, למצוא דרך לקבל את כל התוצאות האלה בבקבוק אחד היה ממש מרגש ודי מאתגר, אבל עשינו את זה".

"אני חושבת שהשיער שלנו הוא חלק גדול מהביטוי העצמי שלנו". ג'ניפר אניסטון | צילום: LolaVie

בהיותה המייסדת של LolaVie ואחת ממקבלי ההחלטות המובילות לאורך תהליך היצירה של החברה, תהינו מדוע היה חשוב לאניסטון להיות כל כך פעילה עוד מההתחלה, כשאנחנו חיים בעולם שבו לפעמים פונים לסלבריטאים עם מוצר קיים ופשוט מבקשים ממנו לשים עליו את שמם כדי לעורר עניין ציבורי.

"טוב, זה בדיוק זה. לא רציתי פשוט למרוח את השם שלי על משהו. זו הייתה חוויה ממש כיפית ומרגשת עבורי ומשהו שאני אוהבת לעשות. החזון שלי, החזון שלנו, היה ליצור את הפלטפורמה הזו שבה נוכל לספק מוצרים נקיים על בסיס צמחי שהיו גם בעלי ביצועים גבוהים. זה מה שהצלחנו לעשות במעבדה המדהימה שלנו עם הצוות המדהים שלנו".

רונקין, בהיותו המייסד השותף וגם המנכ"ל של LolaVie, מוסיף, "אין ממש מישהו עם שיער אייקוני או מדובר יותר מג'ן. כולם תמיד שואלים – איך ג'ן באמת? היא באמת נחמדה? והתשובה היא כן, היא באמת נחמדה! מה שכנראה חשוב לא פחות הוא שהאיכויות שלה כאדם באמת באות לידי ביטוי במוצרים שאתם רואים ובאיכויות המותג שלנו – וכך, הערכים שלה באים לידי ביטוי: טבעי, אותנטי, לא מזויף – כל הדברים האלה הם ג'ן. שקוף וגם תובעני. אנחנו נשלח דברים חזרה למעבדה עשרים פעם כדי לתקן אותם כי ג'ן רוצה לוודא שאם נוציא משהו החוצה לקהל, זה יהיה הכי טוב שיש".

אניסטון ממשיכה ומודיעה לי שהיא מצלמת בימים אלה את העונה השלישית של סדרת הלהיט שלה  "The Morning Show" בפלטפורמה Apple TV+, שם היא מככבת לצד ריס ווית'רספון כמגישת החדשות, אלכס לוי. שאלנו את השחקנית ואשת העסקים כיצד הלך הרוח שלה והגישה שלה כלפי פרויקטים השתנו מאז שנותיה הראשונות בהוליווד.

"אני יותר מעורבת", מספרת אניסטון. "אני לא רק מופיעה בתור שחקנית להשכרה או שמה את שמי על מוצר. כל מה שעשיתי בקריירה שלי היה מאוד אורגני והגיע בצורה מאוד אורגנית, בין אם זה מוצרים שהשתמשתי בהם שנים על גבי שנים שאני מאמינה בהם לגמרי, ובהמשך התחלתי להיות מעורבת יותר ויצירתית יותר מהיסוד. זה הרבה יותר מספק ומרגש עבורי".

לאחר מכן, שאלנו את אניסטון איך היא רואה את הצד העסקי של הוליווד מתפתח וכיצד אנו כאנשים רגילים מתקשרים אחד עם השני באמצעות הטכנולוגיה כיום, בהשוואה לתחילת הקריירה המקצועית שלה בשנות ה-90.

"זה קשה", ממשיכה אניסטון. "כלומר, יש כל כך הרבה שינויים עם כל כך הרבה פלטפורמות ושירותי סטרימינג. זה נהיה קצת רווי, אם אני יכולה להגיד את זה. אני מתגעגע לשנות ה-90, אני יכולה להגיד את זה? (היא צוחקת) אני מתגעגעת לתחילת שנות ה-2000. אני מתגעגע למדיה הקדם-חברתית, באופן אישי. אני חושבת שהיה יותר מסתורין, זוהר ואהבה לתעשיית הסרטים והטלוויזיה.

העולם הזה התפתח, הוא השתנה, אבל הכל משתנה בחיים. אולי אני לא כל כך טובה עם שינויים. אני גם מרגישה שהדברים האלה באים לידי ביטוי בעולם שלנו היום, בחברה שלנו. הפכנו כל כך מפולגים ויש כל כך הרבה מקום לאנשים להגיב או לחוות דעות ואז להפיץ שנאה ושליליות ותיאוריות קונספירציה. יש פלטפורמות ואינטרנט, שיכולים להיות מדהימים – זה הרי התחיל כרעיון כל כך יפה, לחבר בין אנשים. אז כן, זאת הדרך הארוכה והמסובכת שלי לומר שהעולם השתנה."

בעוד אניסטון וצוות LolaVie מסתכלים קדימה עם חמשת המוצרים שלהם שזמינים לרכישה ישירות באתר LolaVie, סאקס אומרת שהכל אפשרי ואולי יום אחד נראה את מוצרי LolaVie על מדפי החנויות, אבל משתפת שהיא, אניסטון ורונקין עשו החלטה מודעת בשלב זה להיות עסק שמוכר ישירות לצרכן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן