SimilarWeb מודדת תנועה, זמן שהייה, איכות מגע ופרמטרים נוספים, ביותר מ־80 מיליון אתרים ו־3 מיליון אפליקציות, מ־196 מדינות. המידע שמספקת החברה מאפשר ללקוחותיה לנהל אסטרטגיות צמיחה והתרחבות יעילות יותר ברחבי האינטרנט ובמובייל. החברה, שהוקמה ב־2009 על ידי אור עופר, מעסיקה כיום כ־300 עובדים בארבע מדינות, ושוויה נאמד ביותר ממיליארד שקל. באמצעות מוצריה ניתן לייצר אינספור מחקרים לבקשת הלקוח על התנועה באינטרנט, על אתרים מובילים ועל טרנדים ברשת העולמית לפי מיקום גיאוגרפי, גילאים ועוד. כל אלה הופכים אותה לאחת החברות פורצות הדרך והמשמעותיות ביותר ב"מדידת" האינטרנט, גם אם לא ניתן לקבוע במדויק מהו נתח השוק שבו היא שולטת. יחד עם זאת, הערכות שונות בתעשייה מדברות על שליטה של SimilarWeb בכ־50% ממחקרי האינטרנט בעולם, ובין לקוחותיה ניתן למצוא כמה מהחברות הגדולות ביותר, כמו גוגל, eBay ו־Airbnb. |
|
|
|
|