אזל הדלק: יצחק תשובה הפסיד השבוע 413 מיליון שקל

413 מיליון שקל – זהו הסכום שהפסיד השבוע יצחק תשובה כתוצאה מירידה של 5.5% במניית קבוצת דלק שבבעלותו במסחר בבורסה בתל אביב. הרחק מאחוריו נמצאת עפרה שטראוס, בעלת השליטה בקבוצת שטראוס עם הפסד שבועי של 245 מיליון שקלים.

משלימים את החמישייה הסוגרת של השבוע: מיקי פדרמן (אלביט מערכות), שאיבד השבוע 202 מיליון שקל מהונו, שלמה אליהו (מגדל), שסיים את השבוע עם 179 מיליון שקל פחות מאשר התחיל אותו, ודוד עזריאלי (קבוצת עזריאלי), שמניית קבוצת עזריאלי שבבעותו גרמה לו השבוע להפסד של כ-138 מיליון שקל.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן 

יצחק תשובה | צילום: משה בנימין 

בצד השני של הסקאלה נמצא עידן עופר. ההודעה כי החברה לישראל בוחנת פיצול אחזקותיה לשתי חברות נפרדות הביאה לעלייה שבועית של 2.53% בערך מניית החברה לישראל שבבעלותו, ולרווח שבועי של 212 מיליון שקל. שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, אשר נמצא במקום השבועי השני הרוויח השבוע לשם השוואה 82 מיליון שקל.

עוד בחמישייה השבועית הפותחת: אייל ולדמן (מלאנוקס) שהדיווחים על הסכם עם מיקרוסופט הביאו השבוע לעלייה של 15 מיליון שקל ברווחיו, נתן חץ (אלוני חץ) עם 12 מיליון שקל יותר מאשר בתחילת יום ראשון, וחיים כצמן (גזית-גלוב) עם רווח שבועי של 3.9 מיליון שקל.  

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן