אי.די.בי: מכתב נציגות האג"ח הוא מקרה מובהק של הקוזאק הנגזל

"מכתב בוטה זה הינו חוליה נוספת בשרשרת פעולות אגרסיביות ומיותרות, אשר מובילים גורמים ציניים בנציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי פיתוח, בניסיון פסול ליצור כאוס בחברה", כך הגיבו הערב באי.די.בי. למכתב ששלחה הבוקר נציגות האג"ח לחברה.

במכתב החריף טענו בנציגות כי החברה אינה מגנה על כספי הציבור ומנותקת מהמציאות הכלכלית. בנציגות מאשימים כי אי.די.בי פתוח, שנמצאת בשליטתו של נוחי דנקנר, ממשיכה להימנע מגיוס הון כמתחייב ממנה וכי בעלי השליטה בחברה מעדיפים את טובתם האישית על פני טובת החברה.

נוחי דנקנר | צילום: סיון פרג'

"מדובר במקרה מובהק של זעקת הקוזק הנגזל", הוסיפו באי.די.בי בתגובה למכתב. "מי שמובילה את הנציגות היא קרן זרה 'שוחרת טרף', אשר רכשה את האג"ח של אי.די.בי פיתוח במחירי רצפה, על מנת לעשות סיבוב מהיר על חשבון כספי הציבור. אין לה ולא כלום עם הגנה על כספי הציבור. ההיפך הוא הנכון – נציגה של קרן זו מנסה לתפוס את נכסיה המצוינים של אי.די.בי פיתוח, כדי להתעשר על חשבון בעלי המניות וציבור מחזיקי האג"ח של החברה-האם אי.די.בי אחזקות, שאותם אמור לשרת הנכס המצוין באי.די.בי פיתוח".

"לשם השגת מטרתו הוא לא נותן לעובדות הבאות להפריע לו", סיכמו באי.די.בי: "לחברה יש יתרות מזומנים שמספיקות לשרת את החוב שלה עד לרבעון הראשון של 2014. בבעלותה נכסים איכותיים שערכם הכלכלי עולה על סך כול התחייבויותיה. ובנוסף לכך החברה שוקדת על יוזמות עסקיות נוספות שיגדילו את יתרות המזומנים שלה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן