אלשטיין מגיע לישראל: "פועלים להגדיל את השקעתנו באי.די.בי"

אדוארדו אלשטיין יגיע לביקור בישראל בשבוע הבא על מנת לנסות לקדם את העסקה להשקעה נוספת בגנדן, החברה הפרטית של נוחי דנקנר באמצעותה הוא שלוט בקונצרן אי.די.בי אחזקות, כך נמסר לפני זמן קצר ממשרדו בארגנטינה. מדובר בקידום העסקה למימוש אופציה להשקעה נוספת בסך 75 מיליון דולר נוספים בגנדן, לאחר שאיש העסקים הארגנטינאי השקיע כבר 25 מיליון דולר בחברה.

"חברה שבשליטת אדוארדו אלשטיין נכנסה לשותפות בחברת גנדן ובאמצעותה בקבוצת אי.די.בי המובלת ע"י שותפנו נוחי דנקנר", מסרו הבוקר ממשרדו של אלשטיין בארגנטינה. "אנו מודעים לאתגרים העומדים בפני הקבוצה, לרבות המהלך לגיבוש הסדר חוב בחברת באי.די.בי אחזקות, מהלך המתבצע בידיעתנו ובתאום מלא עמנו. נציג מטעמנו אף נמצא באופן קבוע במטה החברה בישראל ומלווה מקרוב את ההליך".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לפני כשבוע הודיעה אי.די.בי כי המועד האחרון להשקעה מצד אלשטיין, שאמור היה להיות ה-20 בפברואר, נדחה בחודשיים. על פי ההודעה נכתב כי תקופת האופציה שהוענקה למשקיע תוארך עד ליום 10 באפריל 2013.

נשיאת ארגנטינה כריסטינה קירשנר, אלשטיין ודנקנר | צילום: יח"צ

"אנו משוכנעים כי באמצעות המגעים המתנהלים בין אי.די.אחזקות, בעלי המניות שלה ומחזיקי האג"חים ניתן למצוא פתרון הוגן", הוסיפטו ממשרדו של אלשטיין. "פתרון שיישרת את טובת החברה וכל בעלי החוב שלה ויאפשר להנהלת החברה לייצב את החברה ולהחזירה למסלול של צמיחה ורווחיות".

בספטמבר 2012 חתם דנקנר על הסכם הבנות עם איש העסקים אדוארדו אלשטיין בבואנוס איירס במסגרתו המשקיע החדש הזרים 25 מיליון שקל באופן מיידי לגנדן, החברה הפרטית השולטת באי.די.בי. תמורת ההשקעה קיבל אלשטיין 10% מגנדן.

ממשרדו של אלשטיין הוסיפו כי "המשרד פועל על מנת להגדיל את השקעתיו בגנדן ובקבוצת אי.די.בי". בשבוע הבא, כאמור, צפוי מר אדוארדו אלשטיין להגיע לביקור נוסף בישראל "במטרה לקדם את העסקה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן