בוקר טוב: 4 אפליקציות ׳שעון מעורר׳ מומלצות ולא שגרתיות

1. השעון ימשיך לצלצל עד שתסרקו ברקוד

אפשר לומר שבזכות אפליקצית ה-iOS הגאונית הזו כל הכתבה הנוכחית נולדה; אם אתם מסוג האנשים שממש לא נועדו לתפקד בבקרים, Barcode Alarm Clock יקים אתכם מהמיטה ולא יפסיק לצלצל עד שתסרקו ברקוד שהגדרתם שיכבה אותו. כמובן שאפשר לרמות וללכת לישון כשלצידכם משחת השיניים, השמפו או כל דבר בעל ברקוד, אבל זה כמובן קצת מפספס את הפואנטה (אם כי עדיין דורש מכם פעולה מעניינת יותר מאשר לחיצה או תנועת סוויפ על מסך סמארטפון). כדי שלא תמצאו את עצמכם תקועים עם רינגטון שלא מפסיק לצלצל כי השותף או בן הזוג החליט להשתעשע ולהעלים את החפץ שעליכם לסרוק, ניתן להגדיר תוכנית גיבוי, מוצר נוסף שתסרקו כדי לכבות את השעון.

2. סלפי על הבוקר

אפליקצית השעון המעורר Snap Me Up לא תפסיק לצלצל עד שתועילו לקום, להרים את הסמארטפון ולצלם תמונת סלפי שלכם. מכיוון שהמוח הערמומי שלכם בוודאי כבר חשב על דרכים לרמות את האפליקציה, דעו כי כדי שהשעון יכבה עליכם להדליק את האור, כי תמונת סלפי מטושטשת פשוט לא תתקבל (בשל תכונת זיהוי פנים מובנית באפליקציה). לנמנמנים מביניכם, יש אופציה להפעיל טיימר לסנוזים במשך חמש דקות או יותר. אם תהיתם מה גורלן של כל תמונות הסלפי שאתם מצלמים, אלו מתרכזות לאלבום בשם ׳My sleepy snaps׳.

עם "קוקו| תוכלו לשתף את ההתראות עם חברים. הקץ לשעון הישן | צילום: fotolia

3. להתעורר כל בוקר לצד גבר אחר

עם אפליקצית ׳The morning Man׳ תוכלו לבחור את הדרך בה תתעוררו מידי יום; האם אתם מעדיפים גבר דובר ספרדית? אולי צרפתי שיציע לך קפה חם וקוראסון? אולי אולי איטלקי שילחש לך מילות אהבה? באפשרותכם (או אולי באפשרותכן) לבחור ספציפית את המבטא, או לתת לאפליקציה להפתיע אתכם על הבוקר, ולגרום לכם להרגיש בתוך חלום, או להתעורר בבהלה מבלי שתבינו איפה אתם. שימו לב שהגרסה החינמית כוללת רק קולות של אמריקאי וצרפתי (היתר – בתשלום).

צפו: The Morning Man Alarm Clock App

וכדי לא תגידו שאנחנו לא חושבים עליכם… הנה גרסה נשית של אפליקציה דומה (או גברית – תלוי איך מסתכלים על זה).

4. שעון מעורר חברתי

אפליקצית קוקו (Cuckuu) היא רשת חברתית ושעון מעורר יחד, שתאפשר לכם לשתף את ההתראות שלכם עם חברים. מה שהכי הלהיב אותי באפליקציה היא האפשרות להתחרות בחברים שלכם במי מכבה את השעון המעורר יותר מהר, כאשר ככל שתכבו את הצלצול מהר יותר – כך תזכו בניקוד גבוה יותר. כמו כן, מכיוון שמדובר במיני רשת חברתית, אתם יכולים להעשיר את ההתראה שיצרתם ולהוסיף תמונות, אמוג׳יס והערות, ולהחליט האם אתם רוצים שהיא תהיה גלויה לחבריכם או לא. ׳קוקו׳ מצדיקה את מעמדה כאפליקצית שעון, ויצאה לאחרונה גם בגרסה תואמת ל-Apple Watch.

צפו: It's time for Cuckuu

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים: Moovex מגייסת 1.25 מיליון דולר כדי לחתוך בעלויות של הסעת עובדים

עוד בגיקטיים: חופשה מהגיהנום: תביעה נגד airbnb בגין שימוש במצלמה נסתרת בדירה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן