בטעם של פעם: צפו בסרטון הבטיחות החדש והמפתיע של דלתא איירליינס

כל נוסע שעולה על מטוס מכיר את הרגע הזה, עוד בטרם מתחיל המטוס את תנועתו אל עבר מסלול ההמראה. מסכי ההקרנה מתאפסים, והדייל במערכת הכריזה מפנה את תשומת לבם של הנוסעים אל סרטון הבטיחות אשר מוקרן, ובו מידע חשוב וחיוני על נהלי הבטיחות במהלך הטיסה.

נוסעים רבים (למעט אלו החרדתיים, בדרך כלל) מתעלמים מהסרטון הקצר וממשיכים בעיסוקיהם. לכן, בשנים האחרונות ניסו חברות התעופה השונות להפיק סרטים בעלי פן הומוריסטי ומושך, אשר יחליפו את הדיילות אשר עמדו במעברים והצביעו על דלתות החירום השונות. גם ניסיונות אלו, לרוב, לא זכו להצלחה כבירה.

צילום: shutterstock

עד עכשיו. לפני מספר ימים שחררה חברת דלתא את סרטון הבטיחות החדש שלה – והתוצאה מרהיבה. אמנם לא מדובר ביצירת מופת אשר תזכה את יוצריה במועמדות לטקס האוסקר אשר יערך בחודש מרץ, אך בהחלט סביר להניח כי הם יזכו באהדתם של קהל הנוסעים במטוסי החברה. כך, במשך 5 דקות מציג הסרטון את כל הקלישאות הידועות (לרבות מסיכות החמצן והאיסור על מכשירים אלקטרוניים במהלך ההמראה) – ועדיין, קשה להוריד ממנו את העיניים. לפחות עבור כל מי שחי בשנות ה-80.

הסרטון הקצר הוא מחווה מתמשכת לעשור האייטיז בארה"ב. התלבושות, התספורות, המוזיקה ועוד שלל מאפיינים קומיים מופיעים פה, לרבות הופעת אורח של הכוכב הגדול ביותר של שנות השמונים – אלף, דמות החייזר האהובה על כל כך הרבה אמריקאים, אשר חזר לקאמבק קצרצר בתפקיד מפתיע.

לצערנו, לא נוכל להעלות אתכם על טיסה לארה"ב כדי שתצפו בסרט. המעט שנוכל לעשות הוא לאפשר לכם לצפות בו באמצעות המחשב. תהנו.

צפו בסרטון הבטיחות החדש של חברת דלתא | מתוך יוטיוב

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן