בטר פלייס התפרקה – ועידן עופר הרוויח 376 מיליון שקל ביום

עידן עופר הרוויח 376 מיליון שקל לאחר שהודיע על פירוק בטר פלייס, כך עולה ממד הטייקונים היומי של פורבס. מניית החברה לישראל עלתה היום ב-4.3% לאחר שהחברה הגישה בקשה רשמית לבית המשפט לפירוק יצרנית תחנות הטעינה למכוניות חשמליות. בטר פלייס ציינה בפנייתה לבית המשפט כי בקופתה כיום יש כ-19 מיליון דולר בלבד בעוד ההתחייבויות הכוללות עומדות על מאות מיליוני דולרים.

ברשימת המנצחים יומית נמצא גם בעל השליטה בחברת הביטוח מגדל שלמה אליהו שהרוויח היום כ-94 מיליון שקל לאחר שמניית החברה רשמה עלייה של 2.2% בבורסה. גם יצחק תשובה, הבעלים של קבוצת דלק הוסיף להונו היום 71 מיליון שקל בעקבות עלייה של כ-1% במניית החברה. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ברשימת הלוזרים היומית של פורבס נמצא בעל השליטה באי.די.בי נוחי דנקנר שאיבד היום 5 מיליון שקל לאחר שמניית החברה ירדה ב-4.7% בבורסה. מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות והחברה הבת אי.די.בי פתוח, שקיימו מגעים קדחתניים בתקופה האחרונה, סיכמו ביום שישי לפנות בוקר כי ישתלטו על החברה, ימחקו מן המסחר את אי.די.בי אחזקות ויאחדו את שתי החברות לאחת.

עידן עופר | צילום: סיון פרג'

בשיחה עם פורבס אמר דנקנר על המהלך של הנציגויות: ""את התספורת שלא עשו איתי עושים עכשיו בענק בלעדי", טוען דנקנר. "עושים עכשיו תספורת ענקית וולנטרית באי.די.בי אחזקות, ותספורת של 1.75 מיליארד שקל באי.די.בי פתוח, שבכלל לא זקוקה לתספורת. הם זורקים לפח את המאמצים שלי להביא משקיעים".

עוד ברשימת המפסידים היומית: שרי אריסון בעלת השליטה בבנק הפועלים שהשילה 36.5 מיליון שקל מהונה לאחר שמניית הבנק ירדה ב-0.8% ודן פרופר יו"ר אסם שאיבד 6 מיליון שקל לאחר שמניית החברה ירדה ב-1.5%. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן