בכל קצוות תבל: קבעו תקציב והשירות הזה יתאים לכם חופשה

בעוד קצת יותר מחודש תחול חופשת הפסח, מועד אשר מסמן פחות או יותר את תחילת עונת התיירות שמגיעה לשיאה בחודשי הקיץ במהלך החופש הגדול. שירות חדש בשם Wherefor (יחסית חדש, עלה לאוויר בדצמבר 2015) יאפשר לכם למצוא את היעד האידיאלי לנופש עבורכם בהתאם לתקציב שאתם מוכנים להשקיע בנסיעה, ועל הדרך יציג בפניכם מדינות רלוונטיות שלאו דווקא נמצאות ברשימת היעדים עליהם חשבתם.

פותח בפניכם עולמות חדשים

לפעמים אתם יודעים שאתם חייבים חופשה, יש לכם סכום מסוים בראש שאתם מוכנים להשקיע, אבל אתם פשוט לא מצליחים לשים את האצבע על היעד האידיאלי עבורכם. כדי לפתור לכם את "הבעיה", Wherefor יציג בפניכם את כל היעדים הרלוונטים עבורכם בהתאם לתקציב שהצבתם, כאשר המחיר כולל את עלויות הטיסה והלינה ביחד.

כדי לצאת לדרך יש להזין את התקציב שלכם, מספר האנשים שנוסעים, את התאריכים המבוקשים ואת המדינה ממנה אתם ממריאים (ניתן לאפשר לפלפטורמה לזהות את המיקום שלכם באופן אוטומטי על ידי מתן הרשאה). לאחר הזנת המשתנים הללו וחיפוש שאורך בערך דקה, תועברו לתצוגה של מפה בה ניתן לגלול ולשוטט בין היעדים הרלוונטים עבורכם.

חופשה על חוף אקזוטי? Wherefor יגיד לכם אם היא בתקציב שלכם | צילום: fotolia

לצורך העניין הקצבתי 1,000 דולר לחופשה בת 6 ימים עבור שני אנשים והיעדים שנמצאו רלוונטים עבורי בתאריכים המיועדים כוללים את פראג, רומא, מוסקבה ושטוקהולם – יעדים שלאו דווקא הייתי חושבת עליהם באופן עצמאי. נניח והיעד שמצא חן בעיניי הוא שטוקהולם, לחיצה עליו תוביל אותי לעמוד המציג את פירוט העלויות ותפתח בפניי את האופציה לשנות את הטיסות או את המלון בהתאם לדרישותיי. כמו כן, אם רק הטיסה או רק המלון מצאו חן בעיניכם – אין שום בעיה וניתן להזמין כל אחד מהם בנפרד, ולאו דווקא בתור חבילה.

הקונספט לפלטפורמה הוא בהחלט מתבקש ולכן לא מפתיע שהוא לא היחיד בשטח. גם חברת התיירות הישראלית ׳איסתא׳ מציעה באתר שלה את ה-Flight Master, שירות למציאת טיסות בהתאם לתקציב. יחד עם זאת שתי הפלטפורמות שונות באופן מהותי, שכן השירות של החברה הישראלית לא כולל את מוטיב ההפתעה הנחמדה ודורש מהמשתמש לציין את היעד אליו מעוניין לנסוע, לכמה זמן ובאיזה תקציב. כמו כן, השירות מוגבל רק למציאת טיסות ולא למלונות.

מהתנסות קצרה שלי בשירות WhereFor אני יכולה לסכם ולומר שהכל פועל בצורה מאוד פשוטה, ברורה ואינטואיטיבית. הדבר היחידי אליו שמתי לב הוא שלמרות שהתקציב שלי עמד על 1,000 דולר בלבד, החבילה הסופית והזולה ביותר שהוצעה עבורי הסתכמה ב-1,040 דולר, לא הבדל קריטי כמובן, אבל היה נחמד אילו הייתה קצת יותר התחשבות ׳בתקציב העל׳ שלי.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

שירות סרטים חדש במחיר זעום תופס תאוצה בקיקסטארטר

3 גאדג׳טים שיהפכו את הסמארטפון שלכם לחכם יותר

תמונות ראשונות חושפות את פייסבוק מסנג׳ר לחלונות 10

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן