גם למזוקנים שבנינו: ג׳ילט משיקה סדרת מוצרים לעיצוב וטיפוח הזקן

החברה מציגה לראשונה פתרון כולל לגברים עם זקן תחת הסדרה King C. Gillette שכוללת מוצרי טיפוח, סכיני גילוח עם להב אחורי ומעצב זקן ייחודי

King C. Gillette, סדרת טיפוח ועיצוב הזקן של ג׳ילט כוללת מנעד מוצרים רחב לגבר המזוקן, החל משלב העיצוב, דרך הפיסול ועד לטיפוח. וזה החידוש שלה – לראשונה בהיסטוריה המותג, עם מורשת של מעל 115 שנה בגילוח, נותן מענה לכל הגברים, ולא רק לגבר המגולח. המוצר המסקרן ביותר בסדרה החדשה הוא מעצב זקן בעל 11 רמות אורך שונות. בנוסף, מציע המותג סדרת טיפוח כוללת לזקן, עם מוצרים שמעניקים חווית טיפוח לשגרת הטיפוח הבייתית.

מעצב הזקן החדשני כולל שלושה מסרקים שמאפשרים עיצוב ב-11 רמות אורך שונות. הוא שומר על פעולתו ללא צורך בהחלפת סכינים. לפיסול הזקן השיקה החברה מכשיר לגילוח ויישור קצוות חדים ומדוייקים וג'ל גילוח שקוף לדיוק מיטבי, ולטיפוח – שמן ובאלם לזקן, ושמפו לפנים ולזקן. 

מוצרי הסדרה מבוססים על ניחוח ייחודי ובלעדי שמורכב, בין היתר, מתווי הל, זנגביל, מרווה, אלגום ועץ ארז. הוא פותח במיוחד על ידי מומחי הבשמים והריחות של King C. Gillette, ומורגש החל מרגע פתיחת האריזה ועד לאחר השימוש.

כך, למשל, הבאלם החדש לטיפוח הזקן, בעל ניחוח גברי וממכר, מרכך את הזקן ומעניק תחושה רכה וחלקה. הפורמולה מזינה מיוחד וכוללת שמן ארגן וחמאת קקאו. הוא מסייע בריכוך שיער הפנים ומעניק תחושת רעננות לאורך היום; מעצב הזקן מאפשר קיצוץ, עיצוב ופיסול של הזקן ב-11 הגדרות אורך שונות. הטכנולוגיה החדשנית, מבטיחים בחברה, מספיקה ל-50 דקות עבודה ללא ירידה בביצועים וללא צורך בהחלפת סכינים.

צילומים: יח״צ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן