דנקנר: "בתקופה הקרובה יבוצעו השקעות משמעותיות באי.די.בי פתוח"

נוחי דנקנר לא מאבד תקווה. במכתב ששיגר למשקיף מטעם בית המשפט חגי אולמן כתב בעל השליטה באי.די.בי: "אני סבור כי בתקופה הקרובה יבוצעו השקעה/ השקעות משמעותיות באי.די.בי פתוח". דנקנר חשף כי ב-50 הימים האחרונים קיים 12 פגישות עם משקיעים פוטנציאלים. 

לדברי דנקנר, "בשנה האחרונה אנו עושים בהנהלת אידיבי לילות כימים על מנת לקדם ולבצע מהלכים עסקיים משמעותיים שיביאו לייצוב הקבוצה ולחיזוק איתנותה התזרימית. היקפם של עסקי הקבוצה מביאים, מטבע הדברים, לכך שאנו נדרשים לבצע מהלכים מורכבים וממושכים, חוצי מדינות ויבשות, הדורשים אורך רוח ורגישות ומצריכים הבנה עסקית ופיננסית עמוקה ביותר ביחס למצבה ולעתידה של הקבוצה ושל החברות המוחזקות שלה".

עוד כתב דנקנר כי במסגרת הסדר חוב שמגובש בימים אלה, לאי.די.בי אחזקות מתוכננת השקעה של 375 מיליון. "ועודנו פועלים, לגיוס הון של מאות מיליוני שקלים גם לאי.די.בי פתוח, למכירת מחצית מהחזקתה של אי.די.בי פתוח ב'כלל ביטוח' וכן למיזוג חברות המטה שלנו, דסק"ש וכור, לחברה אחת תוך יעול וחסכון משמעותיים. שלושת אלה הינם מהלכים משולבים ולא חילופיים. הם מתבצעים במקביל".

נוחי דנקנר | צילום: תומריקו

מכתבו של דנקנר בא בתשובה למכתב ששלח השבוע אולמן, לפיו "א חלה התקדמות מספקת, ואף לא קרובה לכך, לקידומו של הסדר ראוי באי.די.בי אחזקות או פתרון מוסכם באי.די.בי פתוח". 

דנקנר ציין במכתב התשובה שלו כי "גיוס הון לאידיבי פתוח אינו מהלך שניתן לביצוע בנקל ו'בן-לילה'. אני מעריך ומכבד את הרצון הטוב של נציגות אידיבי אחזקות שהעלו לפני מספר ימים רעיון יצירתי (וחיובי מאוד בעיני), לפיו במסגרת ההסדר יזרימו בעלי האג"ח של אידיבי אחזקות חלק מהתמורה שיקבלו מאיתנו על מנת לחזק את אידיבי פתוח. הבעתי את הערכתי להצעתם במספר פורומים. אני מבקש להזכירך, כי בדיאלוג בין אידיבי אחזקות לבין נציגות בעלי האג"ח של אידיבי אחזקות, היתה זו החברה שיזמה העלאה על הכתב של מחוייבותה לחיזוק אידיבי פיתוח".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן