דנקנר הגיש ערעור לעליון: דורש לבטל את החלטת השופט אורנשטיין

נוחי דנקנר הגיש היום ערעור לבית המשפט העליון על החלטת השופט איתן אורנשטיין להעביר את השליטה באי.די.בי לידיהם של אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה. הערערור מתבסס על הטענה כי לא ניתן לכפות הסדר הבראה על חברה, אלא רק הליך פירוק כפוי, או לחילופין הסדר נושים המתקבל בהסכמת החברה.

דנקנר מבקש מהעליון לבטל את החלטת בית המשפט המחוזי ולקבל את ההצעה שהגישו הוא ואלכסנדר גרנובסקי. אם דרישה זו לא תתקבל על ידי בית המשפט העליון, מבקש דנקנר להעביר את הטיפול בנושא בחזרה אל בית המשפט המחוזי בתל אביב על מנת שיוכל לדון בחלופה של הליכי פירוק.


דנקנר. "בית המשפט הושפע מאווירת העליהום הציבורי" | צילום: רויטרס

כמו כן טוען דנקנר בערעורו כי הסדר הנושים שהוצע על ידי החברה לא היה יוצא דופן ביחס להסדרים אחרים שהתקבלו בשנים האחרונות. כך למשל התספורת שניתנה ליצחק תשובה עמדה על כ-70% ומחיקה של 2.15 מיליארד שקל, ואילו זו של מוטי זיסר עמדה של כ-50%. בהצעת הסדר הנושים של אי.די.בי טוען דנקנר נכללה תספורת של 30% בלבד ולכל היותר 600 מיליון שקל.

בערעור נכתב כי "קשה להשתחרר מהרושם הקשה כי פסק הדין של בית המשפט הושפע בצורה לא מבוטלת מאווירת העליהום הציבורי כלפי מר דנקנר, שלובתה ותוזמנה ע"י גורמים אינטרסנטיים. קבלת הערעור לא תפגע בנושים אלא תציל את החברה מהשתלטות עויינת של גורמים מפוקפקים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן