דנקנר לעובדי אי.די.בי: "לא נפל דופי בהתנהלותי, שמרתי על החוק"

יו"ר איי.די.בי, איש העסקים נוחי דנקנר, שנחקר בימים האחרונים בחשד כי ביצע עבירות תרמית במניות, פנה היום במכתב לעובדי אי.די.בי. "אתם ודאי עוקבים בימים האחרונים אחר התקשורת", כתב דנקנר. "חשוב לי שתדעו את האמת שלא תהיו ניזונים רק מפרסומים חד צדדיים". 

"בכל שלב משלבי ההנפקה שמרתי על החוק", המשיך דנקנר, "ועל כל הכללים הקיימים, על מנת להבטיח את תקינות ההנפקה. כל הנתנהלותי היתה בהתאם לכך הסברתי זאת באריכות ובפירוט לרשות לניירות ערך אשר מבצעת את תפקידה ובודקת את הדברים לעומקם. אני משוכנע שהסבריי והחומר שהעברתי יוכיחו באופן הברור ביותר שלא נפל שום פגם חוקי ולא היה שום דופן בהתנהלותי". 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

דנקנר התראיין הבוקר לחדשות ערוץ 2: "אני מציע שלא להתרשם ממה שנכתב", אמר בפתח ביתו בהרצליה פיתוח. "למידע אין קשר למציאות".

"שלומי בסדר גמור", הבהיר דנקנר שהיה בדרכו למשרדי החברה. "אני הולך לעבודה, אני עובד עכשיו על הדוחות הכספיים של אי.די.בי".

דנקנר. "בכל שלב משלבי ההנפקה שמרתי על החוק" | צילום: סיום פרג'

"אני קורא את הדברים בתקשורת, זו פעם ראשונה שאני נתקל בסיטואציה כזו ומציע לא להתרשם ממה שנכתב, שלמידע רב ממנו אין קשר למציאות", המשיך דנקנר. "אני סומך על הרשות לניירות ערך שמבצעת את תפקידה כהלכה, ומאמין שבמהרה יתבהר שלא נפל שום דופי ולא היה פגם במה שבצעתי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן