דנקנר: נפעל להזרמת כספים, נמכור נכסים, נמשיך בהתייעלות

נוחי דנקנר מנסה לחזק את רוחם של עובדיו. במכתב ששיגר אמש לעובדים ומנהלי קבוצת אי.די.בי כתב דנקנר : "אנו עוברים בעת הזאת ימים קשים. לכולנו לא קל. אולם אני מאמין ובטוח שנצא מהמצב המשברי מחוזקים כשפנינו קדימה". הדברים נכתבו לאחר פרסום תוצאותיה הרבעוניות של אי.די.בי בהן דיווחה החברה על הפסד של 1.27 מיליארד דולר ועל פרסום הערת "עסק חי".

לדברי דנקנר: "אני מתכוון להמשיך לפעול ולנקוט בכל דרך אפשרית על מנת להגן על כספו של כל מי שהשקיע בחברות הקבוצה, לשמור על זכויותיהם של כל בעלי החוב ושל כל בעלי המניות. על כך אני נאבק ואמשיך להיאבק עד להתייצבות. אנו עובדים יומם ולילה, איננו נרתעים מביצוע כל הצעדים הנדרשים: נפעל להזרמת כספים, נמכור נכסים, נמשיך בצעדי התייעלות וקיצוצים בהוצאות – נעשה כל מה שיידרש".

נוחי דנקנר | צילום: אוליבייה פיטוסי

דנקנר הודה לעובדים, המנהלים והמשקיעים בקבוצה על עבודתם ומסירותם לחברה ואמר: "אני ממשיך להוביל מהלכים אשר ייצרו רמת נזילות גבוהה בכל חברות הקבוצה ובמיוחד ב-IDB אחזקות. לשם כך אנו מתמקדים בימים אלה במגעים לצירוף משקיעים לקבוצת IDB ואני מתרשם ומאמין ששותפים ראויים יצטרפו בזמן הקרוב".

חברת אי.די.בי אחזקות פרסמה אמש הערת "עסק חי", ובה מביעים רואי החשבון של החברה ספקות בדבר המשך קיומה כעסק חי. במקביל להערה, ובהמשך להפסדי הענק של דיסקונט השקעות (דסק"ש) ואי.די.בי פיתוח, דיווחה גם החברה האם על זינוק של 43% בהפסדיה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני של השנה הפסידה החברה 1.27 מיליארד שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן