הרשימה הירוקה: הכוכבים שנכנסו לעסקי המריחואנה המבטיחים

בעקבות מספר המדינות בארה"ב ההולך וגדל במהרה של אלו המאפשרות מריחואנה רפואית (פנסילבניה הפכה למדינה ה-24 לפני כמה ימים), הדרישה למריחואנה רפואית גבוהה יותר מאי פעם. לפי דוח חדש של ArcView Market Research, שוק הקנאביס החוקי בארה"ב עמד על שווי של 5.4 מיליארד דולר ב-2015 – עליה משמעותית מ-4.6 מיליארד דולר ב-2014. עד 2020 השוק הזה צפוי לגלגל לא פחות מ-21.8 מיליארד דולר.

באופן טבעי, מי שנכנס לשוק הם בעלי הון שמחפשים להרוויח מהבהלה לירוק, אך יש גם סלבריטאים שחובבים את הצמח בקרב התומכים הגדולים ביותר של התעשייה הזו. בין אוהדי הצמח נמצאים הראפרים ויז קאליפה וסנופ דוג, אשר כל אחד מהם חבר לחברת מריחואנה בקולורדו כדי ליצור קו אישי של מוצרים בתחום.

קאליפה חבר ל-RiverRock – רשת קמעונאות אשר משווקת מריחואנה רפואית ומריחואנה למטרות הנאה. כתוצאה משיתוף הפעולה הזה ישיק קאליפה את הליין שלו השבוע. בליין יוצעו תרכיזים ופרחים של קנאביס יחד עם לחנים שיצר קאליפה.

מציע מסטיקים, סוכריות וחטיפי שוקולד עם מריחואנה. סנופ דוג | צילום: MyCanon

בנובמבר האחרון נחשף כי קולקציית המריחואנה של סנופ דוג, כוללת מסטיקים, טיפות וסוכריות גומי בטעמי פירות (שנקראות "חטיפי דוג"), שישה סוגים של חטיפי שוקולד ושמונה סוגים של פרחי מריחואנה – אשר מוצעים גם כתרכיזים. כל אלו נוצרו בשיתוף פעולה עם חברת LivWell, וזמינים כיום בחנויות קמעונאות ובבתי מרקחת רפואיים בקולורדו בלבד.

כוכב הסדרה "בלש אמיתי" וודי הארלסון הוא תומך אדוק של רפורמת המריחואנה בחוק האמריקאי. הוא מאמין כי השימוש במריחואנה צריך להיחשב כ"פשע ללא קורבן" ומקווה לפתוח בית מרקחת חוקי בהוואי. אם יקבל את אחד מהאישורים הבודדים שיחולקו במדינה, הרישיון יאפשר לו לפתוח עד שתי חנויות בהוואי. זה לא הרעיון הצמחי הראשון שעלה בראשו של השחקן. ב-2013 הוא והזמר וילי נלסון חשבו לפתוח מזללת מריחואנה בדנבר בשם "The Mile High Club". נלסון עצמו עומד לזרוע שתילי מריחואנה בוושינגטון וקולורדו.

שחקן ה-NBA קליף רובינסון לוטש גם הוא עיניים לשוק, למרות שמערכת היחסים שלו עם הצמח הירוק הובילה להשעייתו פעמיים במהלך הקריירה המוקדמת שלו. הוא החליט לקחת את מערכת היחסים הזו קדימה והכריז על Uncle Spliffy – קו "קנאביס ספורטיבי" אשר הנוסחה שלו הותאמה במיוחד לאתלטים. כוכב הכדורסל וכמה משקיעים יפתחו מקום לגידול מריחואנה באורגון (אחת מארבע מדינות בארה"ב בהן עישון מריחואנה הוא חוקי), עם תוכניות להציג את המוצר עד סוף 2016.

סטפן מארלי, בנו של אגדת הרגאיי בוב מארלי, העביר את האתוסים של אביו לייצור Marley Natural, מותג חדש של מוצרי ואביזרי קנאביס, שנעים ממקטורות לשמנים וקרמים מהצמח הירוק. קו מוצרי טיפוח הגוף נוצר מצמחים שיובאו ישירות מג'מייקה. האמן זוכה הגראמי בן ה-43, חשף את הקולקציה בפברואר שעבר במסיבת השקה בהוליווד, שהתקיימה ביום הולדתו ה-71 של אביו המנוח.

מציעה אגוזי מקדמיה מצופים בשוקולד עם החומר הפעיל בצמח. רוזאן בר | צילום: Roseanne barr cropped.jpg

סלבריטאית מפורסמת ומפתיעה בעסקי המריחואנה היא רוזאן בר. Roseanne's Joint, שצפויה להיפתח בסוף החודש בסנטה אנה בקליפורניה, תמכור את המריחואנה של הקומיקאית יחד עם מגוון של מוצרים אכילים כולל אגוזי מקדמיה מצופים בשוקולד, שהוזרק להם החומר הפעיל בצמח (THC). השחקנית בת ה-63 השתמשה במריחואנה כדי להקל על הכאב שנגרם לה מגלוקומה וניוון מולולקרי בעיניים, מה שגרם לה לאבד את הראייה.

קומיקאית ידועה נוספת והכוכבת האחרונה שקפצה על העגלה, היא השחקנית בת ה-60 וופי גולדברג. היא חברה למייסדת Om Edibles מיה אליזבת, כדי ליצור את Woopi & Maya – חברת מריחואנה רפואית אשר מספקת בעיקר לנשים שסובלות מכאבים קשים עקב המחזור החודשי. המוצרים, אשר כוללים תמיסה, תרופה מרגיעה, נוזל לאמבטיה ושוקולד – יהיו זמינים למטופלים רשומים בקליפורניה עם כרטיס מריחואנה רפואית. הקו אמור להיות מושק בכמה בתי מרקחת בלוס אנג'לס, סקרמנטו ואיזור המפרץ תוך שבועות ספורים.

איש העסקים ריצ'ארד ברנסון השקיע בשנה שעברה ב-Sidecar, שירות לשיתוף נסיעות ולמשלוחים לפי דרישה אשר מבטיח לשלוח קנאביס רפואי מבתי מרקחת מקומיים בסן פרנסיסקו לבתים שלהם תוך פחות משעה. כדי להפוך את זה לאפשרי, החברה איחדה כוחות עם חברת Meadow Care, אשר מפעילה אתר בו משתמשים עם רישיון יכולים להזמין קנאביס רפואי מרשת של נקודות מכירה מקומיות. המנות יאוכסנו בקופסא נעולה במהלך הנסיעה ותהיה הגבלה של מנה אחת ללקוח.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן