וול סטריט ננעל בעליות שערים, פייסבוק עלתה 2.3%

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית, על רקע ירידות בבורסות אירופה ואסיה וכשברקע עדיין מהדהדת עסקת הענק בה רכשה חברת פייסבוק את אפליקציית ההודעות וואטסאפ עבור 19 מיליארד דולר. עם סיום המסחר נראה כי המשקיעים מביעים אמון במהלך, כשמניית החברה טיפסה והוסיפה 2.3% לערכה.

חברה נוספת אשר הושפעה מעסקת הענק היא יצרנית הסלולר בלאקברי, אשר התחזקה היום ב-3.8%, עקב הערכה מחוזקת של שירות ההודעות אשר מספקת החברה, במיוחד לאחר התמחור הגבוהה של פייסבוק לחברת וואטסאפ, אשר מתחרה בבלקברי בתחום ההודעות המיידיות.

מעבר לעסקה המדוברת, ננעל היום המסחר, כאמור, בעליות שערים כשמדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.6%, ה-S&P 500 עלה ב-0.6% ומדד הנאסד"ק התחזק ב-0.7%. 

צילום: רויטרס

מניית חברת הרכב טסלה זינקה היום, לאחר שאמש פרסמה החברה דו"חות כספיים חיוביים ומפתיעים למדי. בנוסף, היום צוטט מנכ"ל החברה אילון מאסק כשהודה כי ניהל מגעים עם ענקית הטכנולוגיה אפל, אך הבהיר כי מכירת החברה אינה עומדת על הפרק. היום זינקה מניית החברה ב-8.4%.

המסחר בבורסות אירופה התנהל היום בירידות שערים, כשהבורסה בלונדון הובילה את הירידות ואיבדה 1.1% מערכה. באסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה שלילית גם כן, כשמדד הניקיי היפני צנח ונחלש ב-2.2%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן