חיים אחרים: כך הפכו 3 בנותיו של כדורגלן ישראלי לאחת ההבטחות הגדולות בשוק המוסיקה העולמי

כבכל שנה, מפרסם מגזין פורבס בארה"ב את דירוג "הצעירים המבטיחים" המפורסם, בו נבחרים הצעירים המבטיחים ביותר במגוון רחב של תחומים – החל מהשקעות ופיננסים, דרך פוליטיקה ומדע – ועד לתרבות ואמנות. בכל אחד מהתחומים נבחרים "30 צעירים מתחת לגיל 30" אשר זכו למירב ההמלצות והניקוד ואשר נחשבים ל"דבר הגדול הבא", איש איש בתחומו. כעת, להקת בנות אחת אשר זכתה להיכלל בדירוג היוקרתי מעוררת לא מעט עניין גם בישראל, כשמלבד למוזיקה ולסיפור המשפחתי המסקרן, כנראה שגם הייחוס המשפחתי עוזר.

להקת "חיים" נחשבת כבר מזה תקופה להבטחה גדולה. עם תחילת הדרך, היו שטענו כי מדובר בגימיק נחמד ותו לא: הלהקה מורכבת משלוש אחיות דומות במיוחד, אשר שרות, מנגנות ויוצרות מוזיקה יחדיו כבר מילדות. אך לאחר שענני הגימיק החלו לשקוע, הבינו גם המבקרים הנוקשים ביותר כי שלושת האחיות מבינות במוסיקה: מוסיקת הפופ אשר הן יוצרות יחדיו החלה לצבור תאוצה, וגם המעריצים מיהרו להגיע. כעת, כאמור, גם מגזין פורבס מוסיף עוד חותמת ל"גיליון הציונים" של שלושת האחיות.

"חיים" הוא למעשה שם המשפחה של האחיות אסתי (29), דניאל (26) ואלנה (24), בנותיו של מוטי חיים, אשר שיחק בעברו בקבוצת הכדורגל של מכבי יפו וניגן בתופים כחבר בלהקת "צדיקוב". עם השנים היגר לארה"ב, שם גידל בסן פרנסיסקו את משפחתו ואת שלושת בנותיו, אשר החלו לנגן כבר מגיל צעיר. עם השגחה מוזיקלית צמודה של אביהן, כל אחת מהבנות החלה להתמקצע על כלי נגינה אחר. כשהתבגרו חברו להוריהן, וביחד הקימה המשפחה להקת קאברים קטנה.

האחיות חיים על הבמה. צעירות ומבטיחות | מתוך ויקיפדיה

אך הבנות התבגרו, ורצו יותר. האחות הבכורה, אסתי, למדה באוניברסיטת UCLA היוקרתית לימודי אתנו-מוסיקולוגיה, כשעיקר לימודיה, היא מספרת, נסב סביב לימודי מוסיקה מבולגריה ומברזיל. אז, החליטו הבנות להקים הרכב עצמאי – בו יוכלו לנגן מוסיקה מקורית, ולא להסתמך אך ורק על קאברים לשירים מוכרים. וכך הקימו שלושת האחיות להקה הנושאת את שם משפחתן, "חיים". ההתחלה, הן מספרות, לא הייתה קלה – וכדי להתחיל ולצבור ניסיון על הבמה בהרכה העצמאי, הן החלו לנגן בבתי חולים ובבתי ספר בהתנדבות. בהמשך, הן הופיעו באופן קבוע במעדנייה כשרה בקליפורניה, בתמורה ל-3 מנות של מרק עוף עם קניידעלך.

גם האחות האמצעית מבין השלוש, דניאל (נגנית הגיטרה של הלהקה), לא הסתפקה עוד בעיסוק במוסיקה כתחביב בלבד. לאחר שניגנה בערב "במה פתוחה" בבר מקומי בקליפורניה, החלו העניינים להסתדר עבורה – כשקיבלה שורה של הזמנות להצטרף להופעות ולמסעות עם אמנים אמריקאי מובילים, לרבות סולן להקת "הסטרוקס" ג'וליאן קזבלנקה. אך גם לאחר עשרות סבבים והופעות ענק, דניאל החליטה שהיא רוצה לשוב הביתה, להתאחד עם אחיותיה, ולנגן מוסיקה פרי עטה.

וכך, החלה הלהקה המשפחתית לצבור תאוצה הולכת וגוברת, כשלאחר כל סינגל אשר שחררה הצטברו עוד ועוד מעריצים סביב הלהקה. גם חברות ההקלטה החלו להתעניין במותג המתפתח, ולאחר התעניינות רבה בחרו האחיות לחתום בחברת ההפקה היוקרתית של מפיק העל ג'יי זי.

מאז, כאמור, האחיות לא עוצרות. בשנה שעברה הן שחררו את אלבום הבכורה שלהן לחנויות, אשר נחשב להצלחה ומכר עשרות אלפי עותקים ברחבי ארה"ב. גם הסינגלים אשר הן ממשיכות לנפק ממשיכים לזכות לאהדת המבקרים והקהל – והמעריצים ממשיכים להיערם ללא הפסקה. כעת, כאמור, האחיות אסתי, דניאל ואלנה זכו להיכלל גם ברשימה היוקרתית של מגזין פורבס כ-3 מהצעירות המבטיחות ביותר בתחום המוזיקה בארה"ב, והעתיד עבור האחיות חיים נראה כרגע וורוד במיוחד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן