כשיוקרה וספורט מתחברים: זה לא באמת גולף בלי מקל ב-10,000 שקל

בגולף, כישרון בלבד אינו מספיק על מנת להכניס את הכדור אל החור. יש לא מעט אביזרים הקשורים למשחק, אך בעוד תלבושת אופנתית וסיגרים הם כמעט מילים נרדפות למשחק, כל מה שאתם באמת צריכים הוא את המקל הנכון. אז הנה כמה אפשרויות יוקרתיות במיוחד:

קשה לעקוף את סדרת "חמשת הכוכבים" של חברת Honma Golf. החברה היפנית, הקיימת יותר מ-50 שנה משתמשת בחומרים האיכותיים ביותר ומייצרת בעבודת יד כל מקל שמוזמן – מה שמסביר את זמן האספקה הארוך העומד על חודשיים. אבל הציפייה בהחלט משתלמת, אם ציפוי זהב 24 קראט ופלטינה עושה לכם את זה. עבור התענוג תשלמו כ-5,400 דולר.


צילום: Honma Golf

ה-Majesty Prestigio Super7 Driver של Maruman Golf, מיוצר גם הוא ביפן, אך עולה פחות ממחצית המחיר – רק 2,500 דולר. הוא כולל ראש טיטניום עם עיצוב שאמור להוריד את מרכז הכובד עבור החובט והחריטה בתחתית המקל, לא מהווה רק אלמנט אסתטי, אלא גם עוזרת לשלוט במגע עם הכדור במזג אוויר גשום. ניתן למצוא גם דגמים מיוחדים עבור נשים.


צילום: Maruman Golf

מקלות ה-Golden Putter של Michael Barth מביאים את הזהב אל הדשא. המקלות, מתוצרת גרמניה מצופים זהב, עליו ניתן לחרוט הקדשות ולשבץ אבנים יקרות – השמיים הם הגבול. על העיצוב עבדו כמעט 4 שנים והמחיר עומד על כ-2,940 דולר.


צילום: Michael Barth

אך אם הוצאה של כמה אלפי דולרים עבור מקל גולף חדש נשמעת לכם מוגזמת, לא תאמינו כמה כסף מוכנים אנשים להוציא על אביזרים עם מסורת אמתית. ב-2007 למשל נמכר אוסף של מקלות עתיקים ב-2.17 מיליון דולר, כאשר על המקל היקר ביותר שולמו לא פחות מ-181 אלף דולר. ככה זה כנראה כשבוחרים בספורט שמגיע ידי ביד עם יוקרה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן