מדד הטייקונים: התקלה בתמר מחקה לתשובה 206.5 מיליון שקל

לקראת השעה 16:00 היום, פרסמה חברת החשמל הודעה לפיה התקלה הפתאומית בקידוח תמר טופלה והזרמת הגז חודשה. התקלה שנבעה מירידת הלחץ בשאיבת הגז משכה את מניות הנפט והגז לירידות כשמעל כולן עמדה חברת דלק, של יצחק תשובה, שנסגרה בירידה של 2.9%.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על פי מדד הטייקונים של פורבס עולה כי יצחק תשובה הוא הלוזר הגדול של המסחר בתל אביב היום כשהפסיד 206.5 מיליון שקל על הנייר בעקבות התקלה. אחריו, ובהפרש ניכר עומד חיים סבן, על אחזקתו בפרטנר שירדה היום ב-1.4%, ירידה שהסבה לו נזק של 16.3 מיליון שקל. 

יצחק תשובה וסילבן שלום על אסדת קידוח תמר | צילום: משה בנימין

בצד השני של הכביש נמצאים המנצחים הגדולים של היום: עידן עופר ודוד עזריאלי. עופר, בעל השליטה בחברה לישראל, הרוויח 219.8 מיליון שקל לאחר שהמניה של חברת האחזקות טיפסה ב-2.3%. מתחתיו, דוד עזריאלי, רשם יום מוצלח עם עליה של 1.5% במנית קבוצת עזיראלי כך ששאחזקותיו בה רשמו גידול של 129 מיליון שקל. סוגרים את החמיישה המרוויחה של היום גם מיקי פדרמן (אלביט מערכות), שרי אריסון (בנק הפועלים), ומתיו ברונפמן (בנק דיסקונט).

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן