מדד הטייקונים: עידן עופר הרוויח ביום אחד 333 מיליון שקל

עידן עופר מסיים את היום בחיוך לאחר שהרוויח 333 מיליון שקל. על פי מדד הטייקונים של פורבס ישראל, עופר הוא המרוויח הגדול של היום בזכות זינוק של 8.3% במניית החברה לישראל שבשליטתו. 

היום הודיעה החברה לישראל כיהיא בוחנת את פיצול אחזקותיה כנדבך נוסף ליצירת ערך למשקיעים. להערכת החברה תושלם תכנית הפיצול בתוך 6 עד 12 חודשים.

לפי המהלך האסטרטגי הנבחן, תמשיך החברה לישראל להחזיק בכיל ובבזן, כאשר לאחר השלמת המהלך תימנע מביצוע השקעות בחברות חדשות. בעתיד תיבחן גם אפשרות פיצול אחזקות החברה לישראל בבזן, כך שהחברה לישראל תחזיק בכיל בלבד. 

ברשימת הווינרים היומית מופיע גם איל ולדמן שהוסיף להונו 32 מיליון דולר לאחר שמניית מלאנוקס טיפסה 11.5% בבורסה. אתמול הודיעה חברת ההיי טק הישראלית על חתימת חוזי שיתוף פעולה עם שתיים מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם – מיקרוסופט וגוגל. 

עידן עופר | צילום: רויטרס

בראש רשימת הלוזרים היומית נמצא היום יצחק תשובה. הבעלים של קבוצת דלק איבד היום 295 מיליון שקל לאחר שמניית החברה נחלשה ב-1.7%. דלק קידוחים, אבנר והשותפות האחרות במאגר אפרודיטה שבשטחי קפריסין הודיעו היום על חתימה על מזכר הבנות לא מחייב עם קפריסין לניהול משא ומתן לקראת חתימה על הסכם פרוייקט LNG עד לתום שנת 2013.

עוד ברשימת המפסידים: עפרה שטראוס שאיבדה 162 מיליון שקל בעקבות ירידה של 1.3% במניית החברה ויאיר המבורגר שהשיל מהונו 128 מיליון שקל לאחר שחברת הראל השקעות איבדה 0.2% מערכה. מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן