מדד הטייקונים: עידן עופר הרוויח 612 מיליון שקל בשבוע, עזריאלי איבד 84 מיליון שקל

המנצח הגדול ביותר של השבוע הוא עידן עופר, בעל השליטה בחברה לישראל, כך עולה מנותני מדד הטייקונים של פורבס ישראל. עופר הרוויח השבוע 612 מיליון שקל בעקבות עלייה בערכה של מניית החברה לישראל. היום רשם עופר תוספת של 314 מיליון שקל להונו, זאת בעקבות עלייה של 3% במניית החברה לישראל. 

השבוע פרסמה חברת כיל, החברה הבת של החברה לישראל את תוצאותיה לשנת 2012. על פי דוח החברה, נראה כי צניחה במכירות בהודו ובסין הביאו לירידה של 21% ברווח התפעולי שלה שהסתכם ב-1.5 מיליארד דולר. עם זאת, בכיל צופים כי ב-2013 יחול שינוי במגמה בשל חידוש חוזים מול המדינות האסייתיות. 

לעומת עופר, המפסיד הגדול של השבוע האחרון הוא דוד עזריאלי, שאיבד 84 מיליון שקל. אחריו ברשימת המפסידים: אלפרד אקירוב, בעל השליטה באלרוב אחזקות שאיבד השבוע 58 מיליון שקל, יצחק תשובה, הבעלים של קבוצת דלק הפסיד 36 מיליון שקל בשל ירידה בערכה של מניית החברה ודודי ויסמן בעל השליטה ברבוע הכחול שהשיל בשבוע האחרון 33 מיליון שקל. 

עידן עופר | צילום: יח"צ חו"ל

ברשימת הווינרים השבועית ניתן למצו את מיקי פדרמן, בעל השליטה באלביט מערכות שהוסיף להונו 130 מיליון שקל, אליעזר פישמן הבעלים של כלכלית ירושלים שהרוויח 121 מיליון שקל ושלמה אליהו בעלי חברת מגדל ביטוח שהונו זינק השבוע ב-97 מיליון שקל. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן