מניית החברה לישראל צנחה – עידן עופר הפסיד חצי מיליארד שקל ביום

יום אדום במיוחד בבורסה בתל אביב גרם למרבית טייקוני ישראל להפסדים כספיים כבדים. ירידה של 5.2% במניות החברה לישראל גרמה לאיש העשיר בארץ, עידן עופר, לנזק של 460 מיליון שקל.  

גם דוד עזריאלי סיים את היום עשיר פחות ממה שהיה לפניו: בעל השליטה בקבוצת עזריאלי איבד היום 95 מיליון שקל מהונו בעקבות ירידה של 1% במניית הקבוצה שבבעלותו.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עוד בחמישיית המפסידים היומית: מיקי פדרמן (אלביט מערכות) עם נזק של 65 מיליון שקל, עפרה שטראוס שירידה במניית קבוצתה גרמה לה להפסד של 58 מיליון שקל ויצחק תשובה (קבוצת דלק) עם 50 מיליון  שקל פחות.

צילום: רויטרס

הירידות לא השפיעו רק על רשימת המפסידים הגדולים, אלא גם על זו של המרוויחים. רק 4 טייקונים סיימו את יום המסחר ברווח, כשגם הם הרוויחו היום מעט יחסית: אייל ולדמן (מלאנוקס) הוסיף היום 4.6 מיליון שקל להונו בעקבות עלייה של 1.44% בשווי המניה, והוא המרוויח הגדול של יום המסחר. אחריו מדורגים עופר נמרודי (הכשרת היישוב) עם 2.5 מיליון שקל יותר מאשר אתמול, נוחי דנקנר (אי.די.בי אחזקות) עם רווח יומי של 1.73 מיליון שקל ומוטי זיסר (אלביט הדמיה) עם חצי מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

רוצים לראות את מדד הטייקונים המלא? לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן