אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים. צילום: ענבל מרמרי
אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים. צילום: ענבל מרמרי

מנכ”ל הפועלים הרחיב את סמכויותיו של אסף אזולאי כסמנכ”ל השיווק של הבנק

בעקבות הקידום יהיה אחראי אזולאי, בין היתר, גם על תכנית הנאמנות של הבנק, ניהול סיכון המוניטין, שמירה על הוגנות כלפי הלקוחות - והשיווק הדיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

מנכ”ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודיע על קידומו של ראש מטה השיווק של הבנק, אסף אזולאי, ועל הרחבת סמכויותיו כסמנכ”ל השיווק של הפועלים.

בנוסף על האסטרטגיה השיווקית של הבנק ושל אפליקציית התשלומים Bit, ייכנסו תחת אחריותו של אזולאי גם תכנית הנאמנות של הפועלים, ניהול סיכון המוניטין, פעולות לשמירה על הוגנות כלפי הלקוחות, וכן השיווק הדיגיטלי של הבנק שמתרחב בימים אלו.

אסף אזולאי (37) גם מונה באחרונה, ביחד עם קרן מזור, לנציג לפיתוח הקשרים של הבנק עם מדינות איחוד האמירויות ובחריין. הוא מכהן בתפקידו זה כשלוש שנים וחצי. לפני שהגיע לבנק הפועלים שימש כמנכ”ל חברת הייעוץ האסטרטגי MI של גיתם BBDO.

מנכ”ל הבנק, דב קוטלר, אמר: “אסף מביא אל שולחן ההנהלה חשיבה עסקית ויצירתית ששמה את הלקוחות של הבנק במרכזה, יחד עם פעילות שיווקית גמישה ומהירה המותאמת לבנקאות בעולם החדש”.

צילום: ענבל מרמרי

שיתוף
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

כתבות נוספות