מעוררת עניין: 'פינטרסט' מתמקדת בשוק הנייד עם אפליקציות חדשות

'פינטרסט' השיקה 3 אפליקציות חדשות השבוע, באירוע מיוחצן במטה החברה החדש בסן פרנסיסקו. סטרט-אפ לוח המודעות הדיגיטלי הלוהט, שהעמיד לאחרונה 100 מיליון דולר בסבב גיוסים חדש, הציג אפליקציות לאנדרואיד ולאייפד לראשונה, כמו גם אפליקציה מעודכנת לאייפון. 

ספציפית, האפליקציה לאנדרואיד הייתה אחת המבוקשות ביותר ע"י המשתמשים, והדרישה גברה במידה כזאת שהדבר הפך לבדיחה פנימית בקרב החברה, מספר המנכ"ל בן זילברמן. היא עוצבה מאפס על מנת לפעול במיוחד על תוכנת ומכשירי אנדרואיד, כך סיפר המייסד השותף של החברה אוואן שארפ.

אפליקציית האייפד החדשה כוללת גם דפדפן חדש המאפשר למשתמשים לצפות בתמונה בעמוד המקורי שלה. בנוסף לאפליקציות האנדרואיד והאייפד, כאמור, הוציאה פינטרסט אפליקציית אייפון מהירה יותר מן הקודמת, שעוצבה מחדש: במקום תצוגה של תמונות בודדות בגלילה אנכית במורד המסך, שכיכבה באפליקציה הוקדמת, בגירסה החדשה יש שני טורים של תמונות המעניקים תחושה קרובה הרבה יותר לקונספט לוח המודעות.

אחד החמים. עמוד הבית האינטרנטי של פינטרסט (צילום מסך)

פינטרסט נחשבת לאחד הסטרט-אפים החמים ביותר בתחום הטכנולוגיה לאחרונה; כשהופיע סיקור החברה במוסף "30 מתחת לגיל 30" של מגזין פורבס, היו לחברה 10 עובדים; כעת, יש לה 60 – והיא ממשיכה לגדול.

פינטרסט דיברה על האפליקציות במסיבת קיץ בסן פרנסיסקו. החברה הזמינה משתמשים פעילים ששלחו קטעי וידאו בהם הסבירו מה משמעותה של פינטרסט עבורם. האירוע היה מלא בכל הדברים שממלאים את פינטרסט – בגודל טבעי: אומנויות ומלאכת יד (הכנת קלפים), בישול (קאפקייקס שעוצבו כאדניות), קעקועים זמניים, וכמובן – הרבה מאוד צנצנות ביתיות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן