נציגות אי.די.בי אחזקות לחברה: רוצים להיפגש עם נוחי דנקנר

נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות נפגשה היום עם נציגי החברה ופרסה את דרישותיה כאשר אחת מהן הייתה להפגש עם בעל השליטה של קבוצת אי.די.בי – נוחי דנקנר. הדרישה ככל הנראה תענה והפגישה תצא לפועל.

הנציגות של החברה האם בקבוצת אי.די.בי דחתה את ההצעה המשופרת של החברה מיום חמישי בה  הביעה אי.די.בי את נכונותה להגדלת נתח המניות של מחזיקי האג"ח בחברה ב-5%, ל-15%. הצעתה האחרונה של החברה עמדה על 10%. כמו כן התחייבה החברה להזרים כ-200 מיליון שקל לקופת החברה.

לפורבס נודע כי בפגישה שנערכה היום דרשו נציגות מחזיקי האג"ח, בה חבריםגלעד, הראל ואקסלנס הזרמת בעלים בהיקף של 500 מיליון שקל וכמו כן 30% ממניות החברה. המשמעות של צעדים אלו מסתכמת בכ-600 מיליון שקל.

הדרישה להיפגש עם נוחי דנקנר באה על רקע לוח זמנים הצפוף שכן על פי ההסכם בין החברה לנציגות נאמר כי התשלום למחזיקי האג"ח יידחה עד ל-28 בפברואר בכדי לבחון האם איש העסקים הארגנטינאי אלשטיין יממש את האופציה שניתנה לו להשקעה נוספת בחברה. החברה ואלשטיין הסכימו כי אם המגעים עם נציגות האג"ח לא יבשילו, מימוש האופציה יידחה ל-10 באפריל, צעד שגם הנציגות תצטרך לאשר.


צילום: טלי קצורין

דרישות הנציגות לא נענו על ידי החברה ופגישה נוספת נקבעה כבר להמשך השבוע. היום בערב צפויה להתקיים פגישה בין נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות לבין נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי פיתוח בכדי לבחון מגעים לשיתוף פעולה בין שתי הנציגויות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן