סרט רץ: פייסבוק מקלה על מפרסמים בוידאו לזכות בתשומת הלב שלנו

פרסומות וידאו בפייסבוק אינן דבר חדש. למזלינו, הסרטונים לא מתחילים לפעול עם סאונד ללא לחיצה עליהם, כך שפשוט מאוד עבור הגולשים לגלול לפוסט הבא שמעניין אותם מבלי לבזבז זמן, ויש גולשים שמבטלים גם את ההפעלה השקטה. אבל יכול להיות שבקרוב יהיה לנו קצת קשה יותר להתעלם מפרסומות בפייסבוק בעקבות פיצ'ר חדש שעתיד להיכנס לפעולה בקרוב – כיתוב על כל סרטון.

Fotolia :בקרוב – המאבק על תשומת הלב בפייסבוק עולה מדרגה | צילום

הרעיון מאחורי הפיצ'ר הוא שמפרסמים יוכלו להוסיף כותרת או טקסט כלשהו כפרומו של סרטון הוידאו שלהם במטרה להסב אליו את תשומת ליבם של הגולשים, אפילו אם רק לרגע, במטרה לגרות אותם לשקול לצפות בו בכל זאת. אמנם שום דבר לא עוצר עורך וידאו מלהוסיף את הכתוביות הללו בכוחות עצמו ולהפוך את הפיצ'ר החדש למיותר, אבל פייסבוק מנסה להקל על חיי המפרסמים בכל דרך אפשרית. נוכחות הכיתוב על הסרטון תלויה ברצונם של המפרסמים להשתמש בכלי החדש, אבל בינינו – איזה מפרסם ראוי לשמו לא יעשה בו שימוש כדי להילחם על תשומת הלב שלנו?

הכלי החדש יוכנס לשימוש במהלך השבועות הקרובים, אבל לתקופה הקרובה היחידים שיזכו להנות ממנו הם מפרסמים בארצות הברית ובשפה האנגלית בלבד. נכון לרגע כתיבת שורות אלה לא ידוע מתי הכלי יורחב אל מחוץ לגבולות ארצות הברית, אז אפשר להגיד שהגולשים אצלנו בארץ "ניצלו" מהסחות דעת מיותרות בטיימליין, לפחות לעת עתה.

100 מיליון שעות צפייה בסרטונים בפייסבוק מדי יום

בנוסף לפיצ'ר הכתוביות, פייסבוק הציגה מספר פיצ'רים נוספים שמיועדים לעזור מאחורי הקלעים למפרסמים. אחד מהם הוא כלי סטטיסטי שסופר כמה אנשים נחשפו לפרסומת ואיזה אחוז מהם החליט לצפות בה במלואה עם סאונד. הכלי הספציפי הזה אמור להיות כבר זמין לשימוש והוא פותח בשיתוף פעולה עם חברת Moat, שמנתחת נתונים שקשורים לחשיפת קהל לפרסומות.

פייסבוק ניצלה את ההודעה על הפיצ'ר החדש למפרסמים וחשפה כמה פרטים בנוגע לפעילות הגולשים שלה ברשת החברתית. לדוגמה, לפי פייסבוק הגולשים ברשת החברתית צופים כל יום בכ-100 מיליון שעות של וידאו. בנוסף, פייסבוק שיתפה את הגולשים בכמה טיפים שיכולים לעזור למפרסמים להיות יעילים יותר ברשת החברתית ובפלטפורמות ניידות, שלפי פייסבוק הפכו להיות הכלי הפופולרי ביותר לצריכת תכנים.

לכתבה בגיגטיים

עוד בגיגטיים:

עושה קמבק: מצלמת האינסטנט החדשה של פולארויד מדפיסה ללא דיו

בדצמבר הקרוב הקולנוע הביתי שלנו יעבור למימד רביעי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן