עשירים ושרים: 10 המוזיקאים המרוויחים בעולם בשנת 2013

עולם המוזיקה ידוע כזירה רווית מאבקים ויריבויות אשר סובבים סביב לא מעט אגו, יוקרה  – וגם הרבה מאוד כסף. אחד המאבקים המתוקשרים השנה היה בין "המלכה האם" של עולם הפופ – מדונה, לבין ליידי גאגא הצעירה והפרובוקטיבית, אשר פרצה לשוק בסערה לפני 5 שנים ומאז מאיימת לחטוף את הכתר מעל ראשה של מדונה.

אך בכל הקשור לרמת ההכנסות בשנה החולפת, מדונה מסתמנת כמנצחת הברורה – לא רק של המאבק הפרטי מול גאגא אלא בזירת המוזיקה העולמית כולה. בזכות הכנסות של לא פחות מ-125 מיליון דולר בשנה החולפת, הזמרת בת ה-55 כבשה את המקום הראשון בדירוג המוזיקאים המרוויחים של שנת 2013. עיקר ההכנסות הגיע מסיבוב ההופעות המוצלח שלה, אך בנוסף היא מכניסה לא מעט כסף בזכות קו הבגדים בבעלותה, מגוון בשמים ועוד חוזי פרסום נוספים.

זמרים רבים נוספים מרפדים את חשבון הבנק שלהם באמצעים שונים אשר אינם קשורים ישירות לעיסוקם במוזיקה. שון "דידי" קומבס, לדוגמא, אשר הוביל את רשימת אומני ההיפ-הופ המרוויחים של השנה (אך ממוקם רק במקום ה-11 ברשימת המוסיקאים המרוויחים) עם רווחים של 50 מיליון דולר, הרוויח את מרבית הסכום ממותג הוודקה בבעלותו, ובקרוב ישיק גם ערוץ טלוויזיה חדש אשר צפוי להוסיף לשורת ההכנסות שלו סכומים נאים.

אך גם קומבס, כאמור, לא הצליח למצוא את דרכו אל העשירייה הפותחת את הרשימה. למרות העלייה המרשימה של המוזיקה השחורה, כמו גם האלקטרונית, מסתבר כי עדיין משתלם יותר להיות "אולד פאשן" – שכן את העשירייה הפותחת מרכיבים מוזיקאים מענפי הפופ, הרוק והקאנטרי בלבד. 

אז מיהם המוזיקאים המרוויחים בעולם? מיהי הלהקה הרווחית ביותר, ואיזו אגדת רוק הפתיעה וכבשה את המקום השלישי? היכנסו לגלריה וגלו.

כל הצילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן