צרות לאי.די.בי: דסק"ש תמחק 188 מ' שקל בשל ירידת שווי שופרסל

חברת דסק"ש, שנמצאת בבעלותו של נוחי דנקנר, הודיעה היום לבורסה כי תמחק 188 מיליון שקל בדוחותיה בגין ירידת ערך של השקעתה בשופרסל.

דסק"ש הודיעה כי הזמינה הערכת שווי חיצונית לפעילות שופרסל, וזאת "לאור התמשכות הפער השלילי בין שווי השוק של שופרסל לבין ערכה בספרי דסק"ש". על בסיס טיוטת ההערכה, שווי הפעילות של שופרסל הינו בטווח שבין 5.2 מיליארד שקל ל-5.8 מיליארד שקל. לאור הטיוטה, צפויה דסק"ש לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון השני של שנת 2012 הפחתה בסכום של כ-188 מיליון שקל בגין ירידת הערך. חלקה של אי.די.בי פיתוח בהפחתה הוא כ-140 מיליון שקל.

עוד מכה לאי.די.בי. נוחי דנקנר | צילום: אוליבייה פיטוסי

דסק"ש ציינה בדיווחה כי "הטיוטה כפופה להערות מצד דסק"ש ולשינויים מצד עורך העבודה הכלכלית, היא טרם נדונה בדירקטוריון של דסק"ש, היא טרם נסקרה על ידי רואה החשבון המבקר של דסק"ש, ובשלב זה אין ודאות באשר להיקפה של הפחתה כאמור".

בתחילת החודש פרסמה שופרסל דוחות שהצביעו על שחיקה מתמשכת ברווח התפעולי, שנחתך ב-34% והגיע ל-99 מיליון שקל ברבעון השני של השנה.

דסק"ש היא חברה בת של אי.די.בי פיתוח, המוחזקת על ידה בשיעור של 73.92%. דסק"ש מחזיקה כ-46% מהון המניות המונפק וכ-50% מזכויות ההצבעה בשופרסל.

כתבות נוספות בנושא:

שופרסל מצטמצמת: הרווח התפעולי התכווץ ב-34% ביחס לשנה שעברה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן