חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אחרי 13 שנים כמנכ"ל דסק"ש: עמי אראל פורש; ליאור חנס יחליפו

יממה עמוסה לנוחי דנקנר, בעל השליטה בקונצרן אי.די.בי: לאחר שאמש פורסם כי הצליח להגיע למתווה מוסכם להסדר חוב עם נציגות מחזיקי האג"ח, הבוקר מתפרסם כי מנכ"ל דסק"ש, עמי אראל הודיע על כוונתו לפרוש מניהול החברה במועד פרסום הדו"חות הכספיים של החברה לשנת 2012, דבר שיקרה ככל הנראה ביום חמישי הקרוב.

החברה הדגישה כי אראל ימשיך לכהן בתפקידיו בחברות התפעוליות המרכזיות של דסק"ש – הן כיו"ר סלקום והן כסגן יו"ר מכתשים אגן – וכן ימונה לדירקטור בשופרסל. ליאור חנס, מנכ"ל כור, יחליף את אראל בתפקידו.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

דסק"ש, החברה הנכדה של אי.די.בי אחזקות מחזיקה תחתיה את חברת שופרסל, סלקום, נכנסים ובניין ואלרון.  כאשר מתחת לנכנסים ובניין נמצאת גב ים ואילו מתחת לאלרון נמצאות גיוון אימג'ינג.

נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת אי.די.בי ויו"ר דסק"ש, הביע את הערכתו הרבה לפעילותו של עמי אראל בקבוצה: "עמי אראל עבורי הוא לא רק מנהל מצוין אלא גם חבר. אני מודה לעמי על 13 שנים, שבהן הוביל את דסק"ש להישגים עסקיים רבים אל מול אתגרים גדולים. עמי לא עוזב את משפחת אי.די.בי. הוא נשאר בעמדות מפתח בחברות התפעוליות המרכזיות שלנו ואני משוכנע שנמשיך להנות ממנו עוד שנים רבות".

ליאור חנס – יהיה המנכ"ל החדש של דסק"ש | צילום: סיוון פרג'

"אני שמח להמשיך, כפי שסיכמנו נוחי ואני, בתפקידיי בחברות התפעוליות של דסק"ש", אמר אראל. "אינני רואה בשינוי תיפקוד זה פרידה, ולפיכך, אני שומר את מילות הפרידה לעיתוי הנכון, שאני מקווה שיהיה בעוד שנים רבות נוספות של עבודה משותפת עם נוחי ועם כל חבריי בדסק"ש ובקבוצת אי.די.בי".

דנקנר הודיע כי הוא מתכוון להמליץ לדירקטוריון דסק"ש למנות את יו"ר כור, ליאור חנס, למנכ"ל דסק"ש. חנס, שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל אי.די.בי פיתוח וכאחראי על הפעילות הבינלאומית של הקבוצה בלונדון, ימשיך במקביל גם בתפקידו בכור.

"ליאור עובד איתי כבר 14 שנים ואף כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים בקבוצת אי.די.בי", אמר דנקנר. "אני סומך עליו, בזכות הניסיון והמקצועיות שהוא מביא עמו, שיצעיד את דסק"ש להישגים עסקיים משמעותיים נוספים אל מול האתגרים הניצבים בפניה".

עמי אראל | צילום: סיוון פרג'

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן