Forbes Israel Logo

אי.די.בי פיתוח: שלושה דירקטורים התפטרו לאחרונה מתפקידם

עדות נוספת למצב באי.די.בי? 3 דירקטורים סיימו לאחרונה את תפקידם באי.די.בי פיתוח, לאחר שהגישו את התפטרותם: זהבה דנקנר, אימו של בעל השליטה, נוחי דנקנר, אליהו כהן ואלוף (מיל') עמוס מלכא. זהבה דנקנר התפטרה בשל סיבות בריאותיות.

מלכא בעברו אלוף בצה"ל, שימש כדירקטור בלתי תלוי בחברה. הוא כיהן בין 1996 ל-1998 כראש מפקדת חילות השדה (מפח"ש, כיום זרוע היבשה) ובין 1998- 2001 כראש אגף המודיעין (אמ"ן). ב-2002 פרש מצה"ל והקים את חברת AM-DASC העוסקת בייעוץ ביטחוני ובקידום מיזמים טכנולוגיים. בינואר 2007 מונה ליו"ר חברת פלסן סאסא העוסקת בפתרונות מיגון לשוק הביטחוני המקומי והבינלאומי וכיום הוא מכהן כיו"ר חבר המנהלים של חברת לוג'יק.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

דובר אי.די.בי, רני רהב, מסר בתגובה לידיעה: "נכון שהם התפטרו, זהבה מסיבות בריאותיות". 

ביום ראשון הודיעה אי.די.בי על בחינת אפשרות מכירה של אחזקותיה בכלל אחזקות עסקי ביטוח לכור תעשיות. למחרת הודיעה כלל פיננסים על מכירת פעילות ניהול קרנות הנאמנות ותיקי ההשקעות לקבוצת הראל, בתמורה ל-210 מיליון שקל.

חברת דירוג האשראי S&P מעלות הודיעה היום בעקבות זאת כי תבחן מחדש את פרופיל הסיכון העצמאי של כלל פיננסים וכן את תמיכת הקבוצה תחת הפרופיל החדש. "אנו סבורים כי מכירת הנכסים, לרבות גארד, וכן עיסקת המכירה על ידי כלל פיננסים, באם תושלם, עשויות לשפר את מצב הנזילות של הקבוצה", מסרה S&P מעלות בהודעתה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.