חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אלשטיין ואי.די.בי סיכמו על הארכת אופציית ההשקעה בחודשיים

האם נוצרו קשיים בעסקת ההשקעה של איש העסקים אדוארדו אלשטיין בגנדן של נוחי דנקנר? היום הודיעה אי.די.בי, החברה הבת של גנדן, כי המועד האחרון להשקעה מצד אלשטיין, שאמור היה להיות ה-20 בפברואר, נדחה בחודשיים. אלשטיין השקיע כבר 25 מיליון דולר גנדן, ואמור היה להשקיע 75 מיליון דולר נוספים בחברה.

על פי הודעת אי.די.בי, בין גנדן לבין אלשטיין הוסכם כי במקרה שהמגעים בין החברה לבין מחזיקי איגרות החוב שלה לא יבשילו להסכם סופי עד ליום 20 בפברואר 2013, תקופת האופציה שהוענקה למשקיע תוארך עד ליום 10 באפריל 2013.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הארכת תקופת האופציה כפופה לאישור הנאמנים לאיגרות החוב של החברה. אי.די.בי הודיעה הבוקר כי ההסכמה על הארכת האופציה גובשה בשבוע שעבר, אך החברה עיכבה את הדיווח בשל הערכה שדיווח עלול לפגוע במגעים בקשר למתווה מוסכם לחיזוק בסיסה הפיננסי של החברה.


נשיאת ארגנטינה כריסטינה קירשנר, אדוארדו אלשטיין ונוחי דנקנר | צילום: יחצ

מאי.די.בי נמסר כי "ההסכמה על הארכת האופציה גובשה במהלך ביקור מוצלח בישראל של אדוארדו אלשטיין ביחד עם הצוות הבכיר שלו בשבוע שעבר. במהלך הביקור הביע אלשטיין את נחישותו להשלים כמתוכנן את השקעתו בגנדן, ובאמצעותה בקבוצת אי.די.בי, במהירות האפשרית. במקביל אנו פועלים ועושים כמיטב יכולתנו, על מנת לקדם ולהשלים את המגעים עם נציגות מחזיקי האגח של אי.די.בי אחזקות, ולהגיע עימם להסדר הוגן בלוח הזמנים הקצר ביותר האפשרי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן