Forbes Israel Logo

אלשטיין מקיים מגעים להשקעה עם נציגות האג"ח של אי.די.בי

האם אדוארדו אלשטיין חוזר לתמונה ועוקף את נוחי דנקנר? איש העסקים מבואנוס איירס עשוי לקיים היום שיחה עם נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות בכדי לבחון אופציה השקעה. לפורבס נודע כי הצדדים אמורים לקיים שיחת ועידה כבר היום בכדי לדון בפרטים.

עם זאת, בנציגות חוששים שאופציית אלשטיין תגרור אותם חזרה לקלחת המשא ומתן יחד עם דנקנר, תרחיש בו היום מצויים בחודשים האחרונים. גורמים המקורבים לעניין מוסרים כי מחזיקי האג"ח ייקיימו מגעים עם אלשטיין רק אם יתברר שהוא אכן מגיע כשמשקיע עצמאי ולא כעסקת חבילה יחד עם דנקנר.

אלשטיין כבר השקיע כ-25 מיליון דולר בקבוצה ולכן האינטרס שלו להישאר בתמונה ברור. אם אכן הוא מגיע כמשקיע עצמאי המשמעות היא שהוא פונה נגד בעל השליטה הנוכחי, נוחי דנקנר, ואף עשוי לקחת לו את חברה מידיו.

אדוארדו אלשטיין | צילום: יקי צימרמן

בתחילת חודש יולי הודיע אדוארדו אלשטיין כי החליט לסגת מהאפשרות לרכישת אי.די.בי. בכך איש העסקים מארגנטינה העמיד את נוחי דנקנר במצב בעייתי שכן כל ההצעות של דנקנר למשקיעים התבססו על הזרמות הון שאלשטיין היה אמור להביא.  מקבוצת אי.די.בי נמסר אז כי הפרידה "נעשתה בהסכמת שני הצדדים ועם המון כבוד".

מנציגות האג"ח של אי.די.בי אחזקות נמסר בתגובה כי "אנחנו מנהלים מעת לעת שיחות ומגעים עם מספר משקיעים שונים ואין לנו שום כוונה לחשוף את שמם".

עוד הוסיפו כי "עד עכשיו דנקנר לא הגיש שום מתווה ענייני שאפשר לדון בו. אנחנו מנהלים משא ומתן עצמאי מטעמנו בכדי לדאוג לאינטרסטים של מחזיקי האג"ח ולא לאינטרס של בעל השליטה".

חברת אי.די.בי ביקשה שלא להגיב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.